فروش گیربکس اتوماتیک استوک و نو

فروش گیربکس اتوماتیک استوک و نو

این روزها با پیشرفته شدن صنعت خودروسازی، تعداد خودروهای دنده اتوماتیک به میزان قابل توجهی در کشور افزایش یافته است. اکثر مراکز فروش گیربکس اتوماتیک، خدمات تعمیر و تعویض آن را نیز ارائه می‌دهند. از آنجا که رانندگی کردن با خودروهایی که مجهز به گیربکس اتوماتیک هستند بسیار آسان تر از خودروهای با دنده دستی است؛ اغلب رانندگان ترجیح می دهند صاحب خودروی دنده اتوماتیک باشند و یا بر روی خودروی خود گیربکس اتوماتیک را نصب کنند. 

برای رانندگی با دنده اتوماتیک فقط کافی است دنده را بر روی حالت رانندگی D  قرار دهید. خودرو های مجهز به گیربکس اتوماتیک فاقد پدال کلاچ هستند. یکی از دغدغه های رانندگانی که قصد نصب گیربکس اتوماتیک بر روی خودروی خود را دارند، پیدا کردن یک مرکز فروش گیربکس اتوماتیک قابل اعتماد می باشد. گیربکس های اتوماتیک در مدل های نو، استوک و دست دوم قابل خریداری هستند. با توجه به تنوع اجناس موجود امکان خرید برای تمام افراد وجود دارد که می توانند با هر میزان بودجه ای که در اختیار دارند، گیربکس اتوماتیک مناسب خود را خریداری کنند.

فروش گیربکس اتوماتیک استوک

گیربکس اتوماتیک در گروه های نو، استوک و دسته دوم برای فروش موجود هستند و بسته به میزان بودجه در اختیار قابل انتخاب می باشند. استوک به کالاهایی اطلاق می شوند که مدت زیادی در انبار فروشگاه باقی مانده اند. در ایران به اشتباه استوک را به کالاهایی اطلاق می کنند که قبلا مورد استفاده قرار گرفته است.‌ اجناس دست دوم، اجناسی هستند که قبلا از آن ها استفاده شده است. قطعات خودرو در مواقعی نیاز به تعویض دارند که خراب شده باشند و به درستی عمل نکنند. در بعضی مواقع جا به جایی قطعه با قطعه ای دیگر برای ارتقا کیفیت رانندگی انجام می گیرد.

 به عبارتی دیگر ممکن است عمر مفید آن قطعه پایان یافته یا خراب شده باشد. با توجه به این تعاریف این سوال به وجود می آید که گیربکس اتوماتیک چه قابلیت هایی دارد و چگونه می توان گیربکس دستی خود را با مدل اتوماتیک جایگزین کرد. از آن جا که ایران هنوز تکنولوژی ساخت گیربکس و به خصوص گیربکس اتوماتیک را دارا نمی باشد، کلیه ی محصولات وارداتی هستند و ساخت کشورهایی مانند آمریکا، ژاپن، کره جنوبی و کشور های اروپایی می باشند.

با مراجعه به مراکز معتبر و بهره گیری از مشاوره کارشناسان می توانید مناسب ترین گیربکس را برای خودرو خود انتخاب کنید.

نکات مهم هنگام خرید گیربکس اتوماتیک

فروشگاه های فروش گیربکس اتوماتیک در کشور کم نیستند این امر باعث شده است که افراد به راحتی قادر نباشند به هر فروشگاهی اعتماد کنند. تنوع بالای فروشگاه ها در تعمیرات و فروش گیربکس اتوماتیک، فرصت را برای افراد سودجویی که محصولاتبی کیفیت و تقلبی را به جای محصولات اصل با قیمت بالا به فروش می‌رسانند، فراهم شده است. همچنین قابل ذکر است که به دلیل وارداتی بودن این محصولات احتمال غیر اصل بودن آن ها بسیار بالا می باشد. ضمنا محصولات غیر اصل فاقد ضمانت نامه می باشند. اگر در زمینه تعویض گیربکس اتوماتیک خودرو با قطعات آشنایی نداشته باشید ممکن است این تغییرات باعث به وجود آمدن ضررهای مالی سنگینی برای شما باشد. 

گیربکس اتوماتیک اصل دارای ضمانت نامه های معتبر و خدمات پس از فروش می باشد. در صورت خرید گیربکس بدون ضمانت از فروشگاه های غیر معتبر و بروز خرابی و ایجاد مشکل در خودرو شما، تنها کسی که متضرر می شود صاحب خودرو است. یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید گیربکس اتوماتیک قیمت آن است. با توجه به نوسانات شدید بازار، به خصوص در سال های اخیر، این محصول دارای قیمت ثابتی نمی باشد. بهترین راه این است که قبل از اقدام به خرید گیربکس، قیمت آن را از سایت ها و مراکز فروش معتبر استعلام نمایید. این کار به جز این که به شما قدرت انتخاب بیشتری می دهد، می توانید خدمات قابل ارائه فروشگاه های مختلف را نیز با هم مقایسه کنید. ضمنا این نکته را همیشه در نظر داشته باشید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست. اگر یک بار برای خرید کالای با کیفیت هزینه کنید، بهتر از این است که هزینه های بیشتری را برای تعمیرات آن صرف کنید.

در ایران به اشتباه عنوان استوک را به اجناس دست دوم تعبیر می کنند.

هوزینگ گیربکس اچ سی کراس

خدمات پس از فروش گیربکس اتوماتیک

اکثر مراکز فروش گیربکس اتوماتیک، خدمات تعمیر و تعویض آن را نیز ارائه می‌دهند. بنابراین انتخاب مرکز خریدی با این ویژگی قطعا برای شما به صرفه خواهد بود و باعث می شود در هزینه های جاری صرفه جویی شود. از طرفی در صورت بروز هرگونه خرابی یا مشکل برای برطرف کردن آن از کارشناسان و تعمیرکاران متخصص این مجموعه ها کمک بگیرید. به این ترتیب می‌توانید خودروی خود را با خیال راحت و با اطمینان به مرکز فروش و تعمیر معتبر بسپارید و از خدمات و پشتیبانی آن بهره مند شوید.

در هنگام انتخاب فروشگاه گیربکس اتوماتیک به میزان تنوع محصولات آن دقت کنید. بسیاری از این فروشگاه ها با توجه به بودجه های مختلف افراد و خودرو های موجود در بازار، انواع گیربکس های اتوماتیک را عرضه می‌کنند. گفتنی است که گیربکس های استوکی که در فروشگاه عرضه می‌شوند، از کیفیت بالایی برخوردار هستند و دارای عمر مفیدی هستند. با توجه به این موضوع می‌توانید با هر بودجه ای که در اختیار دارید، اقدام به خرید گیربکس اتوماتیک برای خودرو خود نمایید؛ و با هزینه ای معقول و به صرفه خودرو خود را تعمیر کنید. گیربکس های دست دو بر اساس مدت زمان کار کردشان دسته بندی می‌شوند و دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. این مسئله کمک بیشتری برای انتخاب گیربکس مناسب به شما می‌کند.

برای این که فروشگاه مناسبی برای خرید گیربکس اتوماتیک انتخاب کنید باید رزومه فروشگاه و نظر مشتریان قبلی آنان را در نظر بگیرید. شما می‌توانید با کمی تحقیق و پرس و جو تعمیرگاه و فروشگاهی را انتخاب کنید که از میزان رضایت بالایی برخوردار هستند. این مسئله که خودرو به درستی و با کیفیت مطلوب تعمیر گردد و قطعه ای با کیفیت جایگزین قطعه اصلی خودرو شود برای رانندگان خودرو و مالک آن بسیار با اهمیت است. 

باید بدانید به همان اندازه که گیربکس اتوماتیک مزایای بیشتری نسبت به گیربکس معمولی دارد، باعث می شود که خودروهای دنده اتوماتیک دارای مزایای بیشتری نسبت به خودروهای دنده دستی داشته باشند.

گیربکس اتوماتیک دارای عمر بیشتر و استهلاک کمتری نسبت به نسخه های دستی است ولی از سوی دیگر دارای حساسیت و دقت بیشتری در نگهداری و تعمیر می‌ باشد. به همین دلیل انتخاب محلی مناسب و معتبر برای انجام تعمیرات و سرویس گیربکس اتوماتیک خود امری حیاتی محسوب می شود. مراکز معتبر از قطعات اصلی و با کیفیت و ابزار آلات به روز، برای انجام امور تعمیر و سرویس گیربکس اتوماتیک استفاده می کنند.

شما می‌توانید برای تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی خود در انواع خودرو های داخلی، چینی، کره ای، اروپایی و ژاپنی وبه این مرکز مراجعه کنید. این فروشگاه امکان ارسال گیربکس های اتوماتیک و تمامی قطعات و لوازم آن را به سراسر ایران را دارا می باشد. کلیه محصولات با ضمانت نامه معتبر ارائه می گردد. تمام قطعات و گیربکس های نو، استوک و دسته دوم این فروشگاه دارای ضمانت اصالت کالا می باشند. شما می توانید تمامی گیربکس های اتوماتیک و قطعات آن را با بهترین قیمت و خدمات فروش برای خودرو خود تهیه نمایید.

شرایط فروش گیربکس اتوماتیک

  •  گیربکس‌ اتوماتیک هم به صورت نو و هم استوک ( کارکرده )  موجود است.
  • به علت نوسان قیمت‌‌ها برای اطلاع دقیق از قیمت‌‌ها تماس بگیرید.
  • در صورت خرید گیربکس به صورت کامل، گیربکس‌های کامل دارای ضمانت شش ماهه سلامت کالا هستند.
  • تمامی لوازم اورجینال و به شرط سلامت به فروش می‌رسند.

هزینه و نحوه‌ ارسال قطعات

  • امکان ارسال قطعات به سراسر ایران وجود دارد و قطعه خریداری شده با باربری به سایر نقاط ایران ارسال خواهد شد و هزینه ارسال به عهده خریدار می‌باشد.
  • مدت زمان تحویل قطعه هم بستگی به فاصله مشتری دارد. در تهران و کرج تحویل در همان روز امکان‌پذیر خواهد بود.
  • هزینه ارسال و برگشت کالا در صورت معیوب بودن قطعه و مشمول بودن گارانتی، به عهده ما خواهد بود.

شرایط گارانتی فروش قطعات

  • در صورت دارا بودن شماره سريال و عدم مخدوش بودن آن
  • قرار داشتن در محدوده زمانی گارانتی
  • عدم وجود آثار دستکاری بر روی قطعه
  • عدم وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی و سوختگی قابل مشاهده در قطعه
  • ارائه برگه گارانتی دارای مهر گیربکس اتوماتیک هادیلو

حتما در هنگام خرید برگه گارانتی به شما داده خواهد شد و مدت گارانتی بسته به قطعه خریداری شده متفاوت خواهد بود.

آیا خودمان می‌توانیم لوازم گیربکس اتوماتیک بخریم؟

شما حتی اگر تعمیرکار خودرو نباشید هم می‌توانید به ما برای خرید قطعه خودرو مراجعه کنید و البته دقت داشته باشید که در صورت اشتباه شما در سفارش قطعه و نبود تخصص کافی در انتخاب دقیق قطعه برای خودرویتان، مسولیت اشتباه در سفارش قطعه بر عهده خریدار خواهد بود. پس اگر خودتان قصد خرید دارید حتما با تعمیرکار ماهر برای انتخاب دقیق قطعه‌ی مناسب برای خودرویتان مشورت کنید.

نحوه اطلاع از مدل و سریال دقیق قطعات به چه صورت است؟

شما تعمیرکار یا مالک خودرو، برای خرید ابتدا باید از قطعه مناسب خودرویتان مطمئن شوید و بعد از آن می‌توانید به راحتی با ما تماس بگیرید و باز هم در صورت تردید در مورد قطعا مناسب می‌توانید از طریق واتس‌اپ (WhatsApp) عکس قطعه درخواستی را برای ما بفرستید تا از سفارش دقیق آن اطمینان حاصل کنید.

آیا امکان خرید به صورت ارائه چک وجود دارد؟

خرید تنها به صورت نقد و پرداخت یکجا قبل از تحویل امکان‌پذیر است و از پذیرش چک و یا نسیه معذوریم.

آیا امکان پرداخت بعد از تحویل کالا وجود دارد؟

پرداخت تنها قبل از تحویل امکان‌پذیر است و بعد از پرداخت و ارسال فیش واریز، ارسال انجام خواهد شد.

اگر قطعه معیوب بود چه کنیم؟

تمامی قطعات به شرط سلامت به فروش می‌رسند و در صورت معیوب بودن می‌توانید آن را مرجوع کنید.

هزینه و نحوه ارسال به چه صورت است؟

همانطور که اشاره شد هزینه ارسال به عهده خریدار می‌باشد و نحوه ارسال هم در تهران و کرج با پیک خواهد بود و برای سایر استان‌‌ها با باربری مثل باربری شرکت‌های اتوبوس‌رانی خواهد بود که به محض تحویل به باربری، اطلاعات مرسوله و زمان تحویل مرسوله برای شما ارسال خواهد شد.

آیا کلیه لوازم گیربکس اتوماتیک برای فروش وجود دارد؟

کلیه لوازم تخصصی گیربکس اتوماتیک و برای کلیه برندهای خودروسازی در تمام مدل‌های خودرو برای فروش موجود می‌باشد. در ادامه لیست کوتاهی از آن را ارائه می‌کنیم:

همیشه به یاد داشته باشید که داشتن یک ماشین اتوماتیک سالم نیازمند رسیدگی مداوم است پس:

  • حتما به علایمی مثل تقه زدن گیربکس، زوزه کشیدن جعبه دنده، گاز هرز خوردن و … ماشین توجه داشته باشید و هرگونه تغییر در صدا و سرعت و تعویض دنده و دور موتور را جدی بگیرید چرا که ادامه رانندگی با گیربکس معیوب قطعا موجب آسیب بیش‌تری به گیربکس و در نتیجه تحمیل هزینه‌های بسیار بالا برای شما می‌شود. پس در اولین فرصت  در صورت دیدن علایم مشکل در گیربکس اتوماتیک خود به تعمیرکار ماهر مراجعه کنید.
  • در فواصل توصیه شده حتما نسبت به تعویض روغن گیربکس اقدام کنید و در صورت کم شدن سطح روغن و نشتی روغن گیربکس خود، حتما به دنبال علت نشتی روغن باشید.
  • سعی کنید تا ملاحظات مربوط به رانندگی با گیربکس اتوماتیک را رعایت کنید که می‌توانید در مقلات سایت با آنها آشنا شوید.
امتیاز دهید post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.