تعمیر گیربکس بی ام و با شش ماه ضمانت

تعمیر گیربکس بی ام و با شش ماه ضمانت

فهرست محتوا

تعمیرات گیربکس اتوماتیک بی‌ ام و

اگر گیربکس اتوماتیک بی ام و شما دچار اشکال شده و نیاز به تعمیرکار ماهر و متخصص و البته با قیمت مناسب و با ضمانت قطعات و خدمات دارید ما در کنار شما هستیم.

با ما تماس بگیرید و برای تست و عیب‌یابی رایگان به تعمیرگاه مراجعه کنید تا با عیب‌یابی دقیق و تعمیر 48 ساعته و ضمانت کامل قطعات و خدمات با خیال راحت خودرویتان را سالم تحویل بگیرید.

تعمیر گیربکس بی ام و

شرکت خودروسازی بی ام و، یکی از بهترین و معروف ترین شرکت های خودروسازی در دنیا می باشد که در سال 1917 میلادی در کشور آلمان تاسیس شده است و نزدیک به یک قرن است که در زمینه ی تولید انواع خودرو های با کیفیت فعالیت می کند. با توجه به این که امروزه در تولید اکثر خودرو هایی که توسط شرکت های خودروسازی مختلف در سراسر دنیا تولید می شوند، از گیربکس های اتوماتیک بهره برده می شود، لذا وجود تعمیرگاه های تخصصی در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک در مناطق مختلف کشور یکی از ضروریات است

تعمیر گیربکس بی ام و، در تعمیرگاه هادیلو که یکی از بهترین و معروف ترین تعمیرگاه های تخصصی در زمینه ی تعمیر گیریکس های اتومات در سطح کشور می باشد، انجام می شود. در این تعمیرگاه از بهترین و به روز ترین ابزار آلات در زمینه ی تعمیر گیربکس اتومات خودرو ها استفاده می شود. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با خودروی بی ام و که یکی از بهترین و با کیفیت ترین خودرو های آلمانی می باشد آشنا کرده و درباره ی تعمیر گیربکس بی ام و توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. با ما همراه باشید.

تعمیرات گیربکس بی ام و

گیربکس یکی از مهم ترین و اصلی ترین قطعات خودرو ها می باشد. هر گیربکس یا جعبه دنده، از تعدادی چرخ دنده تشکیل شده است که ممکن است تعداد این چرخ دنده ها در انواع مختلف خودرو ها متفاوت باشد. بعلاوه ممکن است بعضی از جعبه دنده ها با انواع دیگر گیربکس ها تفاوت های ریزی داشته باشند. آن دسته از افرادی که به دنبال تعمیر انواع گیربکس های اتوماتیک هستند، بایستی با انواع این گیربکس ها آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند آن ها را تعمیر کنند.

در تعمیرگاه هادیلو، افرادی هستند که به صورت تخصصی روی تعمیر گیربکس خودرو های مختلف همچون خودروی بی ام و کار می کنند و این افراد با ریز و درشت تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو های مختلف آشنا هستند و می توانند در  کم ترین زمان آن ها را تعمیر کنند. با توجه به این که در جعبه دنده ی خودرو ها، تعدادی چرخ دنده وجود دارند که این چرخ دنده ها باید در تعامل با یکدیگر و به صورت هماهنگ عمل کنند، هر گونه ناهماهنگی که بین آن ها به وجود آید، ممکن است در فرآیند انتقال قدرت خودرو از موتور خودرو به چرخ ها اختلال ایجاد شود و دنده ی خودرو به خوبی کار نکند. لذا در بعضی از موارد ممکن است نیاز به تعمیر گیربکس اتومات خودرو وجود داشته باشد. 


تعمیرگاه گیربکس بی ام و

در تعمیرگاه هادیلو، همه ی قطعات با کیفیت بالا توسط مدیریت تعمیرگاه تهیه شده و روی خودرو ها نصب می شوند و نیازی نیست که خود مشتری به دنبال خرید قطعه باشد. این موضوع باعث شده است تا بر تعداد مشتریان این تعمیرگاه تخصصی گیربکس روز به روز اضافه گردد. تعمیر گیربکس بی ام و نیز در این تعمیرگاه با کیفیت بسیار بالایی انجام می شود و اکثر قریب به اتفاق افرادی که خودروی خود را به این تعمیرگاه می سپارند تا تعمیراتت لازم بر روی آن انجام شود، از خدمات ارائه شده توسط این تعمیرگاه کاملا راضی هستند.

اگر شما هم صاحب خودروی بی‌ ام‌ و هستید و نشانه های آسیب دیدگی خودروی خود را مشاهده می کنید از جمله آنکه دنده سخت جابجا می شود، روغن گیربکس سیاه شده است وباید هر چه سریع تر به مرکز تعمیرات تخصصی بی‌ ام‌ و مراجعه کنید و مشکل به وجود آمده برای گیربکس را برطرف نمایید. در ادامه شما را برای تعمیر گیربکس بی‌ ام‌ و راهنمایی خواهیم کرد.

تعمیرات گیربکس بی‌ام‌و
تعمیرگاه بی ام و

بهترین تعمیرگاه بی ام و کرج

یک تعمیرگاه خوب تعمیر گیربکس بی‌ ام‌ و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در زیر به این ویژگی ها اشاره کرده ایم :

  • بهره مندی از تعمیرکاران مجرب و فنی

اولین ویژگی بارز مرکز تعمیرات حرفه ای گیربکس بی‌ام‌ و، متخصص بودن تعمیرکاران مرکز است تا بتوان با خیالی راحت خودروی خود را به آنها سپرد. تعمیرکاران هادیلو دوره های تخصصی تعمیر ماشین های خارجی را گذرانده اند و دارای سال ها تجربه در این امر هستند.

  • استفاده از بروز ترین دستگاه ها و تجهیزات

تجهیزاتی که برای تعمیرات گیربکس بی ام‌ و استفاده می شوند باید به روز و حرفه ای باشند تا مشکل خودرو در همان تعمیرگاه برطرف شده و نیاز به مراجعه به سایر تعمیرگاه ها نباشد.

  • استفاده از قطعات اصلی برای تعویض

ممکن است مشکل گیربکس خودروی بی‌ ام‌ و شما با تعمیر برطرف نشود و نیازمند تعویض برخی قطعات باشد. در این شرایط بسیار اهمیت دارد که از قطعات اصلی و نو برای تعویض استفاده شود. قطعات فیک بعد از مدت زمان کوتاهی نیازمند به تعویض دوباره خواهند بود و حتی ممکن است باعث آسیب به سایر بخش های خودرو شوند.

  • هزینه مقرون به صرفه

در بحث تعمیر ماشین های خارجی به دنبال مرکز تعمیرات ارزان نباشید چرا که ابزار آلات و قطعاتی که در تعمیر این ماشین استفاده می شوند هزینه های بالایی دارند و به همین دلیل هزینه تعمیرات نیز بالا می رود اما می توانید مرکزی را پیدا کنید که قیمت منصفانه و مقرون به صرفه تری نسبت به دیگر تعمیرگاه ها داشته باشد.

  • گارانتی

برای تعمیر گیربکس بی‌ام‌ و خود به تعمیرگاهی مراجعه کنید که خدمات خود را همراه با گارانتی ارائه می کند تا از کیفیت خدمات ارائه شده اطمینان خاطر داشته باشید.

هزینه تعمیر گیربکس بی‌ ام‌ و

 

از سوالات پر تکرار صاحبان خودروی بی‌ ام‌ و درباره هزینه تعمیرات است که باید بگوییم هزینه ثابتی ندارد و بسته به مشکلات گیربکس، قیمت آن تعیین می شود ضمن اینکه اگر قطعات نیازمند تعویض باشند، هزینه چند برابر خواهد شد زیرا همانطور که می دانید بی‌ ام‌ و یک خودروی خارجی است و قطعات خودروهای خارجی نیز گران هستند.

شما می توانید برای اطلاع از حدود هزینه تعمیر گیربکس بی‌ ام‌ و با تعمیرکاران مرکز هادیلو تماس بگیرید و پس از توضیح دقیق مشکل پیش آمده، راهنمایی شوید.

انواع گیربکس بی ام و برای تعمیر در تعمیرگاه هادیلو

  • گیربکس بی ام و x3
  • گیربکس بی ام و 518
  • تعمیر گیربکس bmw

سرویس های دوره ای گیربکس بی‌ ام‌ و

به دلیل بالا بودن هزینه تعمیرات بی‌ ام‌ و توصیه می شود سرویس های دوره ای خودرو را انجام دهید و از ماشین خود به خوبی مراقبت کنید تا به تعمیر نیاز نداشته باشد. در صورت مشاهده کردن کوچک ترین مشکلات نیز برای تعمیر سریع تر اقدام کنید تا بزرگ تر نشوند و استهلاک خودرو را در پی نداشته باشند.

معرفی تعمیرگاه برای تعمیر گیربکس بی‌ ام‌ و

تعمیرات گیربکس بی‌ ام‌ و به صورت تخصصی توسط تعمیرگاه هادیلو انجام می گیرد و شما می توانید برای رفع هر گونه مشکل گیربکس خودروی خود به این تعمیرگاه مراجعه کنید. تعمیرگاه هادیلو این اطمینان را به شما می دهد که خدمات تعمیرات ارائه شده بالاترین کیفیت را دارند و شما با مقرون به صرفه ترین هزینه، مشکلات گیربکس خودروی بی‌ ام‌ و خود را تعمیر خواهید کرد.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هادیلو از طریق تماس تلفنی و شبکه های مجازی پاسخگوی سوالات شما می باشد، همچنین می توانید همراه با خودروی خود به صورت حضوری به تعمیرگاه مراجعه نمایید.

همیشه به یاد داشته باشید که داشتن یک ماشین اتوماتیک سالم نیازمند رسیدگی مداوم است پس:

  • حتما به علایمی مثل تقه زدن گیربکس، زوزه کشیدن جعبه دنده، گاز هرز خوردن و … ماشین توجه داشته باشید و هرگونه تغییر در صدا و سرعت و تعویض دنده و دور موتور را جدی بگیرید چرا که ادامه رانندگی با گیربکس معیوب قطعا موجب آسیب بیش‌تری به گیربکس و در نتیجه تحمیل هزینه‌های بسیار بالا برای شما می‌شود. پس در اولین فرصت  در صورت دیدن علایم مشکل در گیربکس اتوماتیک خود به تعمیرکار ماهر مراجعه کنید.
  • در فواصل توصیه شده حتما نسبت به تعویض روغن گیربکس با دستگاه  اقدام کنید و در صورت کم شدن سطح روغن و نشتی روغن گیربکس خود، حتما به دنبال علت نشتی روغن باشید.
  • سعی کنید تا ملاحظات مربوط به رانندگی با گیربکس اتوماتیک را رعایت کنید که می‌توانید در مقلات سایت با آنها آشنا شوید.
  • برای تعمیر گیربکس اتوماتیک به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هادیلو مراجعه کنید.

درباره بی‌ ام‌ و بیشتر بدانید:

این خودرو ساخت یکی از مطرح‌ترین برندهای خودروساز آلمانی است که جزو بهترین‌ها در دنیا هم می‌باشد. شرکت پرشیا خودرو هم به عنوان وارد کننده خودرو از شرکت BMW در ایران، خوروهای این شرکت را وارد ایران می‌کند.

ویژگی‌های گیربکس اتوماتیک بی‌ ام‌ و ؟

گیربکس خودروهای بی‌ ام‌ و همگی از برند معروف ZF آلمانی است که بسیار برند مورد اعتمادی است و یکی از بهترین برندهای تولیدی گیربکس اتوماتیک است. کمپانی بنز هم از این برند برای گیربکس خودروهای خود استفاده می‌کند. 

روغن گیربکس اتوماتیک بی‌ ام‌ و چه روغنی است؟

برندهای مختلفی برای روغن گیربکس بی‌ ام‌ و بسته به مدل آن استفاده می‌شود:

  • روغن گیربکس ZF که مناسب‌ترین روغن گیربکس بی ام و است.
  • روغن گیربکس هیوندا
  • روغن گیربکس ادینول قرمز
  • روغن گیربکس ادینول زرد
  • روغن گیربکس وایکو 

چند لیتر برای تعویض روغن گیربکس بی‌ ام‌ و نیاز است؟

مقدار روغن گیربکس برای تعویض روغن بی‌ ام‌ و  بسته به مدل آن متفاوت است. البته به این نکته توجه کنید که گاهی اگر تعویض روغن به صورت دستی انجام شود، چون امکان خالی کردن تمام روغن کهنه از گیربکس وجود ندارد و همیشه مقداری از روغن کهنه داخل گیربکس باقی می‌ماند پس ممکن است روغن کمتری را برای تعویض (در مقایسه با زمانی که روغن را با دستگاه تمام اتوماتیک عوض میکنیم) نیاز داشته باشد. چون در تعویض روغن با دستگاه تعویض تمام اتوماتیک، کاملا روغن کهنه از گیربکس خارج می‌شود، روغن سالمی که توسط دستگاه به گیربکس تزریق می‌شود دقیقا معادل گنجایش واقعی گیربکس است و به همین خاطر ما به شما تعویض روغن گیربکس با دستگاه تمام اتوماتیک را توصیه می‌کنیم.

تعمیر گیربکس بی ام و
تعمیر گیربکس بی ام و

درباره بی‌ ام‌ و x3 بیشتر بدانید:

این خودرو ساخت یکی از مطرح‌ترین برندهای خودروساز آلمانی است که جزو بهترین‌ها در دنیا هم می‌باشد. تولید بی‌ ام‌ و x3 از سال 2003 آغاز شده است. بی‌ام‌و x3 یک در کلاس کراس اور کامپکت‌ها قرار دارد و در واقع یک شاسی بلند کوچک است. شرکت پرشیا خودرو هم به عنوان وارد کننده خودرو از شرکت BMW در ایران، خوروهای این شرکت را وارد ایران می‌کند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک بی‌ ام‌ و x3

این خودرو داری یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه و توربو شارژر است که دارای قدرت 245 اسب بخار است. همچنین این خودرو دو محوره است. گیربکس اتوماتیک بی‌ ام‌ و x3، یک گیربکس 8 دنده تیپ‌ترونیک است که از برند معروف ZF آلمانی است که بسیار برند مورد اعتمادی است.

روغن گیربکس اتوماتیک بی‌ ام‌ و x3 چه روغنی است؟

برندهای مختلفی برای روغن گیربکس بی‌ ام‌ و x3 بسته به مدل آن استفاده می‌شود:

بی‌ ام‌ و x3 مدل 2008 به قبل:

  • روغن گیربکس هیوندا
  • روغن گیربکس ادینول قرمز

بی‌ ام‌ و x3 مدل 2008 به بعد:

  • روغن گیربکس ZF که مناسب‌ترین روغن گیربکس است.
  • روغن گیربکس ادینول زرد
  • روغن گیربکس وایکو

چند لیتر برای تعویض روغن گیربکس بی‌ ام‌ و x3 نیاز است؟

مقدار روغن گیربکس برای تعویض روغن بی‌ ام‌ و x3 به میزان 9 لیتر روغن جدید است. البته به این نکته توجه کنید که گاهی اگر تعویض روغن به صورت دستی انجام شود، چون امکان خالی کردن تمام روغن کهنه از گیربکس وجود ندارد و همیشه مقداری از روغن کهنه داخل گیربکس باقی می‌ماند پس ممکن است روغن کمتری را برای تعویض (در مقایسه با زمانی که روغن را با دستگاه تمام اتوماتیک عوض میکنیم) نیاز داشته باشد. چون در تعویض روغن با دستگاه تعویض تمام اتوماتیک، کاملا روغن کهنه از گیربکس خارج می‌شود، روغن سالمی که توسط دستگاه به گیربکس تزریق می‌شود دقیقا معادل گنجایش واقعی گیربکس است و به همین خاطر ما به شما تعویض روغن گیربکس با دستگاه تمام اتوماتیک را توصیه می‌کنیم.

تعویض روغن گیربکس بی ام و به صورت دستی بهتر است یا با دستگاه‌های تمام اتوماتیک؟

تعویض روغن گیربکس به روش دستی که معمولا رایج‌تر است دارای ایراداتی است که از جمله می‌توان به این اشاره کرد که در تعویض دستی گاها در برخی خودروها امکان خارج کردن تمام روغن کهنه وجود ندارد و همیشه مقداری از روغن سوخته داخل گیربکس می‌ماند. ولی دستگاه‌های تمام اتوماتیک تمام روغن کهنه و سوخته را از گیربکس خارج کرده و روغن سالم را جایگزین آن می‌کنند. تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هادیلو نیز دارای دستگاه تمام اتوماتیک تعویض روغن گیربکس اتوماتیک می‌باشد.

چند لیتر برای تعویض روغن گیربکس بی ام و ۵۲۸ نیاز است؟

مقدار روغن گیربکس برای تعویض، بستگی به مدل هر خودرو دارد و ممکن است بین 6 لیتر روغن تا 9 لیتر روغن جدید برای تعویض بسته به مدل خودرو نیاز باشد. البته به این نکته توجه کنید که گاهی در برخی خودروها اگر تعویض روغن به صورت دستی انجام شود، چون امکان خالی کردن تمام روغن کهنه از گیربکس وجود ندارد و همیشه مقداری از روغن کهنه داخل گیربکس باقی می‌ماند پس ممکن است روغن کمتری را برای تعویض (در مقایسه با زمانی که روغن را با دستگاه تمام اتوماتیک عوض میکنیم) نیاز داشته باشد. چون در تعویض روغن با دستگاه تعویض تمام اتوماتیک، کاملا روغن کهنه از گیربکس خارج می‌شود، روغن سالمی که توسط دستگاه به گیربکس تزریق می‌شود دقیقا معادل گنجایش واقعی گیربکس است و به همین خاطر ما به شما تعویض روغن گیربکس بی ام و با دستگاه تمام اتوماتیک را توصیه می‌کنیم.

هزینه و قیمت تعویض روغن گیربکس بی ام و اتوماتیک و دنده‌ای چقدر است؟

هزینه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک با دستگاه تمام اتوماتیک برای تمامی خودروها در تعمیرگاه هادیلو ۳۰۰ الی  ۳۵۰ هزار تومان است (در سال ۱۴۰۲) .

قیمت هر لیتر روغن گیربکس اتوماتیک هم بسته به برند ایرانی و یا خارجی و نوع روغن برای هر ماشین متفاوت است که تقریبا از لیتری ۱۰۰ هزار تومان تا لیتری ۴۰۰ هزار تومان در بازار موجود است(در سال ۱۴۰۲).

هزینه رفع ایراد تقه زدن گیربکس بی ام و چقدر است؟

نمیتوان به طور دقیق هزینه را برآورد کرد چون بستگی به این دارد که علت تقه زدن گیربکس چه باشد و تعیین هزینه بعد از تشخیص علت زوزه کشیدن است.

تعمیر تقه زدن گیربکس گیربکس بی ام و چقدر زمان می‌برد؟

باز هم بستگی به علت این ایراد بستگی دارد برای مثال اگر مربوط به روغن گیربکس باشد، یک ساعت زمان نیاز دارد برای تعویض ولی اگر ایراد از داخل گیربکس باشد به دو روز زمان نیاز دارد.

آیا خودمان می‌توانیم گاز هرز خوردن گیربکس بی ام و را درست کنیم؟

تشخیص علت گاز هرز خوردن بی ام و یک کار تخصصی است که نیاز به مهارت و دقت و ابزارهای مخصوص دارد. بنابراین حتما آن را به یک تعمیرگاه مجهز و مطمئن بسپارید.

سری های مختلف تولیدات شرکت بی ام و

از کلاس‌های مختلف ب ام و که در دهه گذشته در خط تولید قرار داشته‌اند می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • بی ام و سری ۱ در بخش خودروهای کلاس بدنه شهری سایز کوچک، کوپه (Coupe) و روباز (Convertible)
  • بی ام و سری ۲ در بخش خودروهای کلاس بدنه شهری سایز کوچک، کوپه (Coupe) و روباز (Convertible) و GT
  • بی ام و سری ۳ در بخش خودروهای کلاس بدنه اسپرت سدان سایز کوچک (Compact Sedan)
  • بی ام و سری ۴ در بخش خودروهای کلاس بدنه اسپرت سدان سایز کوچک (Compact Sedan)
  • بی ام و سری ۵ در بخش خودروهای کلاس بدنه سایز متوسط (Mid Size Sedan)
  • بی ام و سری ۶ در بخش خودروهای کلاس بدنه کوپه اسپرت و روباز
  • بی ام و سری ۷ در بخش خودروهای کلاس بدنه سدان سایز بزرگ (Full Size Sedan)
  • بی ام و سری ۸ در بخش خودروهای اسپرت سایز بزرگ
  • بی ام و سری X در بخش خودروهای شاسی بلند سایز کوچک، سایز متوسط و سایز بزرگ
  • بی ام و سری i در کلاس خودروهای الکتریکی و هیبریدی با توانایی بالا
  • بی ام و سری M در بخش خودروهای اسپرت و تقویت شده تمامی کلاس های ذکر شده دربالا

آشنایی با تاریخچه تولید خودرو های بی ام و

همانطوری که در ابتدای این مقاله خدمت شما عزیزان عرض کردیم، شرکت بی ام و، یکی از بهترین و معروف ترین شرکت های خودروسازی در سطح دنیا می باشد که از جمله ی اولین شرکت های تولید کننده خودرو در دنیا نیز به حساب می آید و هر ساله این شرکت تعداد زیادی از خودرو های با کیفیت را روانه ی بازار خودرو ها در کشور های مختلف می نماید. در ابتدا این شرکت در زمینه ی تولید خودرو های گیربکس دنده ای فعالیت می کرد. هر چند که امروزه نیز ممکن است خودرو های گیربکس دنده ای توسط این شرکت خودروسازی و دیگر شرکت های خودروسازی در سطح دنیا تولید شوند. اما بیشترین تولیدات این شرکت ها، در زمینه ی تولید خودرو هایی با گیربکس اتومات می باشد. 

خودروی بی ام و گیربکس اتومات، در انواع مدل های مختلفی توسط شرکت خودرو سازی بی ام و تولید می شود که ممکن است هر کدام از این انواع خودرو ها، دارای گیربکس های متفاوتی باشند. لذا فرآیند تعمیر گیربکس انواع مختلف خودرو های بی ام و با گیربکس اتومات ممکن است با هم تفاوت های مختصری داشته باشد. 

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه تماس با ما