فروش گیربکس H30 cross نو و دسته دوم

فروش گیربکس H30 cross نو و دسته دوم

شرایط فروش گیربکس اتوماتیک

  •  گیربکس‌ اتوماتیک اچ سی کراس هم به صورت نو و هم استوک ( کارکرده )  موجود است.
  • به علت نوسان قیمت‌‌ها برای اطلاع دقیق از قیمت‌‌ها تماس بگیرید.
  • در صورت خرید گیربکس به صورت کامل، گیربکس‌های کامل دارای ضمانت شش ماهه سلامت کالا هستند.
  • تمامی لوازم اورجینال و به شرط سلامت به فروش می‌رسند.

هزینه و نحوه‌ ارسال قطعات

  • امکان ارسال قطعات به سراسر ایران وجود دارد و قطعه خریداری شده با باربری به سایر نقاط ایران ارسال خواهد شد و هزینه ارسال به عهده خریدار می‌باشد.
  • مدت زمان تحویل قطعه هم بستگی به فاصله مشتری دارد. در تهران و کرج تحویل در همان روز امکان‌پذیر خواهد بود.
  • هزینه ارسال و برگشت کالا در صورت معیوب بودن قطعه و مشمول بودن گارانتی، به عهده ما خواهد بود.

شرایط گارانتی فروش قطعات

  • در صورت دارا بودن شماره سريال و عدم مخدوش بودن آن
  • قرار داشتن در محدوده زمانی گارانتی
  • عدم وجود آثار دستکاری بر روی قطعه
  • عدم وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی و سوختگی قابل مشاهده در قطعه
  • ارائه برگه گارانتی دارای مهر گیربکس اتوماتیک هادیلو

حتما در هنگام خرید برگه گارانتی به شما داده خواهد شد و مدت گارانتی بسته به قطعه خریداری شده متفاوت خواهد بود.

آیا خودمان می‌توانیم لوازم گیربکس اتوماتیک بخریم؟

شما حتی اگر تعمیرکار خودرو نباشید هم می‌توانید به ما برای خرید قطعه خودرو مراجعه کنید و البته دقت داشته باشید که در صورت اشتباه شما در سفارش قطعه و نبود تخصص کافی در انتخاب دقیق قطعه برای خودرویتان، مسولیت اشتباه در سفارش قطعه بر عهده خریدار خواهد بود. پس اگر خودتان قصد خرید دارید حتما با تعمیرکار ماهر برای انتخاب دقیق قطعه‌ی مناسب برای خودرویتان مشورت کنید.

نحوه اطلاع از مدل و سریال دقیق قطعات به چه صورت است؟

شما تعمیرکار یا مالک خودرو، برای خرید ابتدا باید از قطعه مناسب خودرویتان مطمئن شوید و بعد از آن می‌توانید به راحتی با ما تماس بگیرید و باز هم در صورت تردید در مورد قطعا مناسب می‌توانید از طریق واتس‌اپ (WhatsApp) عکس قطعه درخواستی را برای ما بفرستید تا از سفارش دقیق آن اطمینان حاصل کنید.

آیا امکان خرید به صورت ارائه چک وجود دارد؟

خرید تنها به صورت نقد و پرداخت یکجا قبل از تحویل امکان‌پذیر است و از پذیرش چک و یا نسیه معذوریم.

آیا امکان پرداخت بعد از تحویل کالا وجود دارد؟

پرداخت تنها قبل از تحویل امکان‌پذیر است و بعد از پرداخت و ارسال فیش واریز، ارسال انجام خواهد شد.

اگر قطعه معیوب بود چه کنیم؟

تمامی قطعات به شرط سلامت به فروش می‌رسند و در صورت معیوب بودن می‌توانید آن را مرجوع کنید.

هزینه و نحوه ارسال به چه صورت است؟

همانطور که اشاره شد هزینه ارسال به عهده خریدار می‌باشد و نحوه ارسال هم در تهران و کرج با پیک خواهد بود و برای سایر استان‌‌ها با باربری مثل باربری شرکت‌های اتوبوس‌رانی خواهد بود که به محض تحویل به باربری، اطلاعات مرسوله و زمان تحویل مرسوله برای شما ارسال خواهد شد.

آیا کلیه لوازم گیربکس اتوماتیک برای فروش وجود دارد؟

کلیه لوازم تخصصی گیربکس اتوماتیک و برای کلیه برندهای خودروسازی در تمام مدل‌های خودرو برای فروش موجود می‌باشد. در ادامه لیست کوتاهی از آن را ارائه می‌کنیم:

همیشه به یاد داشته باشید که داشتن یک ماشین اتوماتیک سالم نیازمند رسیدگی مداوم است پس:

  • حتما به علایمی مثل تقه زدن گیربکس، زوزه کشیدن جعبه دنده، گاز هرز خوردن و … ماشین توجه داشته باشید و هرگونه تغییر در صدا و سرعت و تعویض دنده و دور موتور را جدی بگیرید چرا که ادامه رانندگی با گیربکس معیوب قطعا موجب آسیب بیش‌تری به گیربکس و در نتیجه تحمیل هزینه‌های بسیار بالا برای شما می‌شود. پس در اولین فرصت  در صورت دیدن علایم مشکل در گیربکس اتوماتیک خود به تعمیرکار ماهر مراجعه کنید.
  • در فواصل توصیه شده حتما نسبت به تعویض روغن گیربکس با دستگاه  اقدام کنید و در صورت کم شدن سطح روغن و نشتی روغن گیربکس خود، حتما به دنبال علت نشتی روغن باشید.
  • سعی کنید تا ملاحظات مربوط به رانندگی با گیربکس اتوماتیک را رعایت کنید که می‌توانید در مقلات سایت با آنها آشنا شوید.
  • برای تعمیر گیربکس اتوماتیک به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هادیلو مراجعه کنید.

خودرو H30 cross با بهره گیری از گیربکس اتوماتیک و فضای جادار کابین، باعث شده است که افراد زیادی مایل به خرید این خودرو باشند. در صورت خرابی و نیاز به تعویض گیربکس اتوماتیک خودرو می توانید به فروشگاه های فروش گیربکس H30 cross مراجعه کنید و از خدمات آن بهره مند شوید. اکثر مراکز فروش گیربکسH30 cross، خدمات تعمیر و تعویض آن را نیز ارائه می‌دهند. یکی از قسمت های بسیار مهم خودرو H30 cross گیربکس آن است که در صورت بروز مشکل در آن، باید به تعمیرگاه هایی که دارای نیروی متخصص هستند مراجعه کرد.

گیربکس اتوماتیک دانگ فنگ H30 cross توسط کمپانی Aisin ساخته شده است. این جعبه دنده شباهت زیادی به گیربکس تویوتا یاریس دارد. گیربکس اتوماتیک H30 cross یکی از نقاط قوت این خودرو محسوب می شود. عمل تغییر دنده با تصمیم کامپیوتر خودرو و با در نظر گرفتن شرایط رانندگی انجام می گیرد. این خودرو دارای 4 حالت مختلف رانندگی می باشد.

  • اقتصادی: این حالت برای رانندگی در شرایط عادی می باشد. حالت اقتصادی برای کاهش مصرف سوخت خودرو در نظر گرفته شده است. در این حالت رانندگی آرام و به دور از هیجان را تجربه می کنید.
  • اسپورت: با قرار دادن خودرو بر روی حالت اسپرت، کامپیوتر به خودرو اجازه می دهد که از نهایت توان خود در رانندگی استفاده کند.
  • زمستانی: این حالت برای فصل زمستان و به هنگام لغزنده بودن جاده مورد استفاده قرار می گیرد. در این حالت، خودرو از حداقل قدرت گشتاور بهره می برد.
گیربکس اتوماتیک H30 cross
باید به صورت دوره ای روغن گیربکس را بازبینی کنید و در صورت کم شدن میزان آن و تغییر رنگ بلافاصله به تعمیرگاه مراجعه کنید.

خرید و فروش گیربکس H30 cross

مراکز فروش گیربکس H30 cross علاوه بر خدمات فروشگاهی، خدماتی چون سرویس گیربکس اتوماتیک و تعمیرات آن را نیز انجام می دهند. گیربکس اتوماتیک H30 cross در گروه های نو، استوک و دسته دوم برای فروش موجود هستند و بسته به میزان بودجه در اختیار قابل انتخاب می باشند. قطعات خودرو در مواقعی نیاز به تعویض دارند که خراب شده باشند و به درستی عمل نکنند. به عبارتی دیگر ممکن است عمر مفید آن قطعه پایان یافته یا خراب شده باشد.

یکی از دغدغه های رانندگانی که قصد تعویض گیربکس اتوماتیک خودروی خود را دارند، پیدا کردن یک مرکز فروش گیربکس H30 cross قابل اعتماد می باشد. زمان تولید یک خودرو سعی می شود تا در تمامی بخش های آن از با کیفیت ترین قطعات استفاده شود. گفتنی است که گیربکس نصب شده بر روی این خودرو شباهت زیادی به گیربکس خودروهایی نظیر ام جی 350 یا تویوتا یاریس 2008 دارد.

فروش گیربکس H30 cross
فروش گیربکس H30 cross

خدمات پس از فروش گیربکس H30 cross

اکثر مراکز فروش گیربکس H30 cross، خدمات تعمیر و تعویض آن را نیز ارائه می‌دهند. بنابراین انتخاب مرکز خریدی با این ویژگی قطعا برای شما به صرفه خواهد بود و باعث می شود در هزینه های جاری صرفه جویی شود. دقت کنید که سرویس و بررسی های دوره ای گیربکس خودرو به خصوص خودروهایی که دارای گیربکس اتوماتیک می باشند بسیار مهم و حیاتی است. برخی از رانندگان و یا حتی تعمیرکاران بر این باورند که نقش روغن گیربکس اتوماتیک صرفا برای خنک کردن جعبه دنده است، اما این باور از پایه و اساس اشتباه می باشد. چرا که با اعمال فشار روغن گیربکس بر روی قطعات مختلف جعبه دنده خودرو، مانند کلاچ باعث تغییر دنده خودرو می شود. روغن گیربکس نمی‌تواند برای همیشه مانند اول کار کند و طول عمر مفیدی دارد. لذا تقریبا هر 3 سال باید اقدام به تعویض آن کنید. 

همچنین باید به صورت دوره ای روغن گیربکس را بازبینی کنید و در صورت کم شدن میزان آن و تغییر رنگ بلافاصله به تعمیرگاه مراجعه کنید. فروشگاه های فروش گیربکس H30 cross در کشور کم نیستند این امر باعث شده است که افراد به راحتی قادر نباشند به هر فروشگاهی اعتماد کنند. برای عملکرد مناسب گیربکس اتوماتیک خودرو H30 Cross حتماً باید روغن گیربکس آن از سطح مناسبی برخوردار باشد. بی توجهی به این موضوع می‌تواند خودرو را با مشکلاتی مانند، تغییر دشوار دنده ها، لرزش های ناگهانی، داغ شدن بیش از حد گیربکس خودرو و در نهایت از کار افتادن کامل گیربکس، روبرو کند. اگر متوجه شدید که سطح روغن گیربکس کاهش پیدا کرده است، احتمالا روغن از محلی به بیرون نشت کرده است. از این رو باید سریعا خودرو را به تعمیرگاه منتقل کنید.

مشکلات گیربکس H30 Cross
مشکلات گیربکس H30 Cross

مشکلات گیربکس H30 Cross

در این حالت پا را بر روی پدال گاز هرچه فشار دهید خودرو گاز نمی‌خورد و سرعت خودرو تغییری نمی‌کند. این موضوع نشانه ای از پیش آمدن مشکلی در گیربکس اتوماتیک می باشد. البته استفاده از روغن های بی کیفیت باعث آسیب دیدن کلاچ های گیربکس میشود و باعث لغزش گیربکس می گردد. در صورت بروز چنین مشکلی باید سریعاً خودرو را به یک تعمیرگاه معتبر برسانید. اکثر مراکز فروش گیربکس H30 cross، خدمات تعمیر و تعویض آن را نیز ارائه می‌دهند.

گاها در خودرو های با گیربکس اتوماتیک متوجه شده اید که در هنگام تعویض دنده احساس کنید که ضربه ای به خودرو وارد می شود. دلیل این امر می تواند تحت فشار زیاد بودن گیربکس باشد و یا پارگی دسته موتورها نیز باعث بروز این اتفاق گردد. در صورت استفاده کردن از روغن گیربکس بی کیفیت و عدم تعویض به موقع روغن آن، باعث می شود که گیربکس صدای زوزه مانندی را از خود تولید کند.

بازه‌ی زمانی سرویس گیربکس H30 Cross 

برای انجام سرویس‌های دوره ای گیربکس اتوماتیک H30 Cross باید در ابتدا به کارکرد کیلومتر خودرو توجه داشته باشید. با این حال به صورت کلی نمی توان زمان مشخصی را برای سرویس گیربکس خودرو در نظر گرفت. برای این منظور عوامل زیادی را باید در نظر داشته باشید. به طور کلی پیشنهاد می گردد که برای تخمین زمان مناسب سرویس گیربکساتوماتیک H30 Cross مواردی مانند سبک رانندگی، وضعیت روغن گیربکس و سلامت دیگر قطعات وابسته به آن را در نظر بگیرید.

 جمع بندی

فروشگاه های فروش گیربکس H30 cross در کشور کم نیستند این امر باعث شده است که افراد به راحتی قادر نباشند به هر فروشگاهی اعتماد کنند. تنوع بالای فروشگاه ها در تعمیرات و فروش گیربکس H30 cross، فرصت را برای افراد سودجویی که محصولاتبی کیفیت و تقلبی را به جای محصولات اصل با قیمت بالا به فروش می‌رسانند، فراهم کرده است. با توجه به مطالب گفته شده، برای بررسی یا تعمیر و رفع مشکلات احتمالی گیربکس اتوماتیک H30 Cross به تعمیرگاه‌های معتبر مراجعه کنید. اگر جزو آن دسته از افراد هستید که برای تعمیر گیربکس اتوماتیک H30 Cross و فروش گیربکس H30 cross با مشکلاتی مواجه شده اید با ما همراه باشید. این خودرو از قطعات بسیار حساسی تشکیل شده است که چنانچه نسبت به ایرادات کوچکی که در این خودرو پیش می‌آید بی‌تفاوت باشید متحمل هزینه های سرسام آوری می شوید.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هادیلو
امتیاز دهید portfolio
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.