تعمیر گیربکس بنز با شش ماه ضمانت

تعمیر گیربکس بنز با شش ماه ضمانت

اگر گیربکس اتوماتیک بنز ی شما دچار اشکال شده و نیاز به تعمیرکار ماهر و متخصص و البته با قیمت مناسب و با ضمانت قطعات و خدمات دارید ما در کنار شما هستیم.

با ما تماس بگیرید و برای تست و عیب‌یابی رایگان به تعمیرگاه مراجعه کنید تا با عیب‌یابی دقیق و تعمیر 48 ساعته و ضمانت کامل قطعات و خدمات با خیال راحت خودرویتان را سالم تحویل بگیرید.

گیربکس بنز از بخش های بسیار مهم خودرو است و عدم عملکرد درست این بخش می تواند باعث مشکلات جدی در سایر بخش های خودرو شود. در صورت مشاهده علائمی همچون بروز صدا هنگام تعویض دنده، تیره شدن روغن گیربکس وبه آسیب دیدگی گیربکس خودروی خود شک کنید و هر چه سریع تر برای تعمیر و عیب یابی به تعمیرگاه مراجعه نمایید. برای تعمیر گیربکس بنز و پیدا کردن تعمیرگاه بنز در کرج و تهران در ادامه همراه ما باشید. ما به شما بهترین تعمیرگاه بنز اتوماتیک را معرفی میکنیم.

رایج ‌ترین مشکلات گیربکس بنز

اگر گیربکس خودروی بنز شما نیز علائمی را نشان می دهد اما مطمئن نیستید که این علائم نشان دهنده آسیب دیدگی گیربکس هستند، با دیدن هر یک از نشانه های زیر اطمینان حاصل کنید که مشکلی در گیربکس به وجود آمده است.

  • نشت روغن گیربکس بنز

رایج ترین مشکلی که ممکن است برای گیربکس به وجود بیاید، کاهش سطح روغن در اثر نشت است. اگر زیر خودرو لکه های قرمز و سیاه جمع می شوند، احتمال نشتی روغن گیربکس بسیار زیاد است اما مشکلی نیست که حل نشود و می توان با مراجعه به تعمیرگاه گیربکس بنز، آن را برطرف نمود.

  • لغزش و صدای گیربکس بنز

اگر روی دنده خلاص ناگهان دنده ماشین تغییر می کند، گیربکس دارای مشکل لغزش می باشد. همچنین صداهای غیرعادی از داخل گیربکس نیز به احتمال زیاد ناشی از لغزش گیربکس است که معمولا ساییدگی گیربکس منجر به چنین مشکلی می شود.

  • شکستگی قطعات بنز

ممکن است خودروی بنز شما در سرعت های معینی، لغزش های غیرمعمول داشته باشد یا فیوزهای آن ناگهان می سوزند که به احتمال زیاد، قطعات فیزیکی گیربکس شکسته شده اند. برای برطرف کردن این مشکل باید هر چه سریع تر به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک بنز مراجعه نمایید.

تعمیرات گیربکس اتوماتیک بنز
تعمیرگاه تخصصی گیربکس بنز

تعویض روغن گیربکس بنز 

تعویض روغن گیربکس بنز از خدمات رایج گیربکس اتوماتیک است. تعویض روغن می بایست بر اساس درصد خلوص روغن گیربکس انجام شود و نیاز به استفاده از دستگاه است زیرا باید روغن قدیمی به طور کامل از گیربکس خارج شود و روغن جدید جایگزین گردد.

مخلوط شدن روغن جدید و قدیمی باعث می شود که روغن جدید سریع تر فاسد و خراب شود و درصد خلوص آن کاهش پیدا کند.

هزینه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک بنز با توجه به نوع روغنی که انتخاب می کنید تعیین می شود.

هزینه تعمیر گیربکس بنز 

هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک بنز در انواع خودروهای بنز متفاوت است در واقع تعمیر گیربکس مرسدس بنز، تعمیر گیربکس بنزc240،  گیربکس بنز ۹۱۱، گیربکس بنز c200 وهزینه های متفاوتی دارد ضمن اینکه میزان آسیب دیدگی گیربکس و اینکه نیاز به تعویض قطعات دارد یا خیر، روی قیمت تعمیرات تاثیر می گذارد.

شما می توانید با مراجعه به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک بنز هادیلو، از قیمت دقیق تعمیرات مطلع شوید البته تعمیرکاران به صورت تلفنی نیز می توانند شما را راهنمایی کنند اما برای استعلام قیمت دقیق نیاز است که گیربکس مورد بررسی قرر بگیرد.

سرویس های دوره ای گیربکس بنز

برای پیشگیری از دچار شدن گیربکس خودروی بنز به مشکلات جدی، حتما سرویس های دوره ای آن را انجام دهید تا اگر مشکلی وجود داشت، خیلی زود تعمیر شده و باعث آسیب های جدی و همچنین مشکل در عملکرد سایر بخش ها نشود. خدمات سرویس های دوره ای گیربکس بنز توسط مرکز تخصصی هادیلو ارائه می شود.

معرفی تعمیرگاه هادیلو برای تعمیرات گیربکس اتوماتیک بنز

خوشبختانه وجود مراکز تخصصی همچون تعمیرگاه هادیلو، دسترسی به خدمات تعمیرات ماشین های خارجی را راحت تر کرده است و اگر شما هم صاحب خودروی بنز هستید و برای گیربکس آن مشکلی پیش آمده است می توانید به تعمیرگاه مراجعه کنید تا متخصصین در سریع ترین زمان، گیربکس خودرو را عیب یابی کرده و مشکل آن را برطرف نمایند.

تعمیر گیربکس بنز

گیربکس یا جعبه دنده خودرو های مختلف، به عنوان یکی از پیچیده ترین و مهم ترین قسمت های خودرو شناخته می شود. در هر جعبه دنده، تعدادی چرخ دنده وجود دارد که هر کدام از این چرخ دنده ها به یک دنده ی خودرو متصل می شود. امروزه خودرو هایی که توسط شرکت های خودروسازی مختلف در سطح دنیا تولید می شوند، دارای دو نوع جعبه دنده ی دستی یا اتوماتیک هستند. خودروی بنز، یکی از بهترین و با کیفیت ترین خودرو هایی است که توسط شرکت خودروسازی واقع در کشور آلمان تولید می شود. لذا تعمیر گیربکس بنز در تعمیرگاه های مختلف در سراسر کشور، به عنوان یکی از تخصصی ترین فعالیت های تعمیرکاری شناخته می شود که با توجه به پیچیده بودن این قطعه، هر تعمیرکاری قادر نخواهد بود این قطعه را به درستی تعمیر کند

بعلاوه با توجه به این که تعداد خودرو های اتوماتیک که توسط شرکت های خودروسازی مختلف در سراسر دنیا تولید می شوند، روز به روز در حال افزایش می باشد، لذا نیاز به وجود تعمیرگاه هایی که بتوانند در زمینه ی تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو ها فعالیت های تخصصی داشته باشند در شهر های مختلف کشور احساس می شود. تعمیرگاه هادیلو، یکی از بهترین و تخصصی ترین تعمیرگاه ها در سراسر کشور می باشد که در زمینه ی تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو های مختلف، از جمله تعمیر گیربکس بنز، فعالیت دارد

این تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک، که در محدوده ی شهر کرج و پایین تر از پل فردیس واقع شده است، می تواند مشکلات مربوط به گیربکس های خودرو های اتومات را در محدوده ی استان های البرز و تهران پوشش داده و این خودرو ها را در کم ترین زمان ممکن تعمیر نماید. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با خودروی بنز به عنوان یکی از بهترین و با کیفیت ترین خودرو های تولید کشور آلمان آشنا کرده و درباره ی تعمیر گیربکس بنز توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. همچنین سعی می کنیم تا درباره ی خدمات ارائه شده در تعمیرگاه هادیلو نیز صحبت هایی داشته باشیم. با ما همراه باشید.

همیشه به یاد داشته باشید که داشتن یک ماشین اتوماتیک سالم نیازمند رسیدگی مداوم است پس:

  • حتما به علایمی مثل تقه زدن گیربکس، زوزه کشیدن جعبه دنده، گاز هرز خوردن و … ماشین توجه داشته باشید و هرگونه تغییر در صدا و سرعت و تعویض دنده و دور موتور را جدی بگیرید چرا که ادامه رانندگی با گیربکس معیوب قطعا موجب آسیب بیش‌تری به گیربکس و در نتیجه تحمیل هزینه‌های بسیار بالا برای شما می‌شود. پس در اولین فرصت  در صورت دیدن علایم مشکل در گیربکس اتوماتیک خود به تعمیرکار ماهر مراجعه کنید.
  • در فواصل توصیه شده حتما نسبت به تعویض روغن گیربکس اقدام کنید و در صورت کم شدن سطح روغن و نشتی روغن گیربکس خود، حتما به دنبال علت نشتی روغن باشید.
  • سعی کنید تا ملاحظات مربوط به رانندگی با گیربکس اتوماتیک را رعایت کنید که می‌توانید در مقلات سایت با آنها آشنا شوید.

آشنایی با تاریخچه تاسیس شرکت مرسدس بنز

همانطوری که در مقدمه ی مقاله خدمت شما عزیزان عرض شد، خودروی بنز یکی از بهترین و با کیفیت ترین خودرو های دنیا می باشد که توسط شرکت خودروسازی مرسدس بنز واقع در کشور آلمان تولید می شود. شرکت مرسدس بنز در سال 1926 میلادی توسط کارل بنز بنیان گذاری شد و نزدیک به یک قرن است که در زمینه ی تولید انواع مختلف خودرو های با کیفیت بالا در سطح دنیا فعالیت می کند. امروزه اکثر قریب به اتفاق خودرو هایی که توسط این شرکت خودروسازی تولید می شوند، از نوع گیربکس اتومات هستند و استفاده از گیربکس دنده ای را می توان امروزه در بین خودرو های لوکس و پیشرفته منسوخ دانست. 

با توجه به این که در تولید خودرو های لوکس و جدید شرکت های خودروسازی معتبر جهانی، بیشتر از گیربکس های اتوماتیک استفاده می شود، لذا آن دسته از افرادی که در زمینه ی تعمیر گیربکس اتوماتیک در سطح دنیا از دانش فنی بالایی برخوردارند، می توانند با تاسیس تعمیرگاه های تخصصی در این زمینه، درآمد مناسبی را از طریق تعمیر گیربکس های اتوماتیک به دست بیاورند. لذا تعمیر گیربکس بنز را می توان به عنوان یکی از شغل های پر درآمد به حساب آورد. 

آشنایی با تعمیر گیربکس بنز

گیربکس یا جعبه دنده خودرو، نقش اصلی را در انتقال قدرت موتور به چرخ های خودرو بر عهده دارد. در مورد گیربکس هایی که اتوماتیک هستند، تعویض دنده به صورت اتوماتیک و متناسب با کاهش و افزایش سرعت خودرو صورت می گیرد. حال آن که در مورد جعبه دنده ها و گیربکس های دستی، قضیه فرق می کند و برای تعویض دنده باید به صورتی دستی عمل کرد و خود راننده باید این کار را مرتب انجام دهد. لذا گیربکس های اتوماتیک با گیربکس های دستی تفاوت هایی با هم دارند که باعث شده است فرآیند تعمیر آن ها نیز با یکدیگر متفاوت باشد. 

تعمیرگاه هایی که در زمینه ی تعمیر گیربکس های اتوماتیک فعالیت می کنند، بایستی ابتدا دانش فنی لازم را در ارتباط با نحوه فعالیت و کارکرد این قطعه به دست بیاورند تا بتوانند مشکلات آن را رفع کنند و به مشتریان خود خدمات دهند. بدیهی است هر تعمیرگاهی که بتواند خدمات بهتر و مناسب تری را به مشتریان خود ارائه دهد و در تعمیر خودرو ها از ابزار آلات مکانیزه تر و جدید تری استفاده کند، مشتریان و طرفداران بیشتری را به سمت خود جذب خواهد کرد.

تعمیر گیربکس بنز و تعمیر بنز نیز یکی از فعالیت های انجام شده در این تعمیرگاه ها می باشد که با توجه به افزایش تعداد خودرو های بنز در سراسر کشور های مختلف دنیا از جمله کشور ایران، تعمیر گیربکس بنز نیز به عنوان یک فعالیت تخصصی در بسیاری از تعمیرگاه ها انجام می شود. در این میان تعمیرگاه هادیلو، یکی از بهترین تعمیرگاه ها در سطح کشور و در حوزه ی استان البرز می باشد که با توجه به ارائه ی خدمات با کیفیت بالا، به یکی از پر طرفدار ترین تعمیرگاه در سطح کشور و حوزه این استان تبدیل شده است. در این تعمیرگاه، از بهترین و مجرب ترین تعمیرکاران در حوزه ی تعمیرات تخصصی گیربکس های اتوماتیک بهره گرفته می شود و این موضوع باعث شده است تا تعمیر گیربکس خودرو های اتوماتیک، از جمله تعمیر گیربکس بنز به بهترین صورت انجام گیرد. همچنین این تعمیرگاه سعی می کند تا از به روز ترین و مکانیزه ترین ابزار آلات برای تعمیر گیربکس های اتوماتیک استفاده کند و صفر تا صد فرآیند تعمیر و تهیه ی قطعات مورد نظر برای تعمیر خودرو را بر عهده می گیرد. 

آیا خودمان می‌توانیم گیربکس اتومات بنز را تعمیر کنیم؟

این نکته را در نظر داشته باشید که عملکرد گیربکس در عملکرد کل خودرو بسیار تاثیر‌گذار است پس توصیه ما این است که حتما این کار را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید. چرا که تعمیرکار ماهر است که با استفاده از تجارب بالایی که دارد ایراد گیربکس اتومات شما را به درستی تشخیص داده و به درستی تعمیر کند. علاوه براین تعمیر گیربکس اتوماتیک نیاز به ابزار‌آلات تخصصی و کامل دارد تا بتوان قطعات رو به درستی تعمیر کرد. برای همین میتوانید به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هادیلو مراجعه کنید

تعویض روغن گیربکس بنز به صورت دستی بهتر است یا با دستگاه‌های تمام اتوماتیک؟

تعویض روغن گیربکس به روش دستی که معمولا رایج‌تر است دارای ایراداتی است که از جمله می‌توان به این اشاره کرد که در تعویض دستی گاها در برخی خودروها امکان خارج کردن تمام روغن کهنه وجود ندارد و همیشه مقداری از روغن سوخته داخل گیربکس می‌ماند. ولی دستگاه‌های تمام اتوماتیک تمام روغن کهنه و سوخته را از گیربکس خارج کرده و روغن سالم را جایگزین آن می‌کنند. تعمیرگاه هادیلو نیز دارای دستگاه تمام اتوماتیک تعویض روغن گیربکس اتوماتیک می‌باشد.

چند لیتر برای تعویض روغن گیربکس بنز نیاز است؟

مقدار روغن گیربکس برای تعویض، بستگی به مدل هر خودرو دارد و ممکن است بین 6 لیتر روغن تا 9 لیتر روغن جدید برای تعویض بسته به مدل خودرو نیاز باشد. البته به این نکته توجه کنید که گاهی در برخی خودروها اگر تعویض روغن به صورت دستی انجام شود، چون امکان خالی کردن تمام روغن کهنه از گیربکس وجود ندارد و همیشه مقداری از روغن کهنه داخل گیربکس باقی می‌ماند پس ممکن است روغن کمتری را برای تعویض (در مقایسه با زمانی که روغن را با دستگاه تمام اتوماتیک عوض میکنیم) نیاز داشته باشد. چون در تعویض روغن با دستگاه تعویض تمام اتوماتیک، کاملا روغن کهنه از گیربکس خارج می‌شود، روغن سالمی که توسط دستگاه به گیربکس تزریق می‌شود دقیقا معادل گنجایش واقعی گیربکس است و به همین خاطر ما به شما تعویض روغن گیربکس با دستگاه تمام اتوماتیک را توصیه می‌کنیم.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک و هزینه تعمیر دنده اتومات بنز چقدر است؟

هزینه تعمیرات گیربکس بسته به اینکه علت بروز مشکل در گیربکس خودرویتان چه باشد متفاوت است و برآورد هزینه بعد از پیدا کردن علت ایراد و میزان خرابی گیربکس و قطعه معیوب صورت میگیرد. برای اطلاع از جزئیات دقیق حتما با تست و عیب‌یابی رایگان به صورت حضوری به تعمیرگاه مراجعه کنید.

به نسبت هر خودرو میتوان گفت که تعویض شیربرقی هزینه نسبتا بالایی دارد.

آیا خودمان می‌توانیم ایراد تقه زدن گیربکس بنز را رفع کنیم؟

تشخیص علت تقه زدن گیربکس کاری تخصصی است که در موارد بسیار با دستگاه هم قابل تشخیص نیست و این مهارت و تجربه تعمیرکار ماهر است که علت دقیق این تقه زدن را پیدا کند.

هزینه رفع ایراد تقه زدن گیربکس مرسدس بنز چقدر است؟

نمیتوان به طور دقیق هزینه را برآورد کرد چون بستگی به این دارد که علت تقه زدن گیربکس چه باشد و تعیین هزینه بعد از تشخیص علت زوزه کشیدن است.

تعمیر تقه زدن گیربکس چقدر زمان می‌برد؟

باز هم بستگی به علت این ایراد بستگی دارد برای مثال اگر مربوط به روغن گیربکس باشد، یک ساعت زمان نیاز دارد برای تعویض ولی اگر ایراد از داخل گیربکس باشد به دو روز زمان نیاز دارد.

هزینه تعمیر گاز هرز خوردن گیربکس مرسدس بنز چقدر است؟

هزینه رفع ایراد به علت آن بستگی دارد برای مثال اگر ایراد از کمبود روغن باشد، هزنیه کمتری دارد به نسبت اینکه ایراد ناشی از خرابی ساعت گیربکس باشد. تعیین هزینه تعمیر بعد از پیدا کردن علت بروز ایراد است.

5/5 - (1 امتیاز)

۶ نظر

    • سلام دوست عزیز وقت بخیر بله انجام میشه

  • سلام جناب هادیلو وقت بخیر
    گیربکس بنز c240 رو هم تعمیر می کنید؟

    • سلام همراه عزیز وقت بخیر
      بله انجام میشه

  • سلام من به بنز سی ۲۰۰کمپرسور مدل ۲۰۰۷وارداتی دارم که چند روزه به دفعه کیربکس توی یه دنده قفل میشه اتفاقی رو هر دنده‌ای باشه دیگه نه معکوس میخوره نه دنده میده و حالت دستیشم تیپترونیک از کار میفته و فقط رو حالت ان میره و رو دنده عقب و پارک نمیره گیربکس باید ماشینو خاموش کنم بعد میره رو پارک و دوباره که روشن کردم مشکلش حل میشه. میشه بگید ایراد از کجاست؟

    • سلام
      به احتمال زیاد ایراد خودروی بنز شما از سمت ساعت گیربکس هستش که باید تعویض بشه ولی برای بررسی و عیب‌یابی دقیق‌تر حتما باید حضوری تشریف بیارید تا دستگاه زده بشه تا ایراد دقیق و قطعی پیدا بشه.
      برای تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز در خدمتتون خواهیم بود .موفق باشید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه تماس با ما