تعمیر گیربکس اچ سی کراس

تعمیر گیربکس اچ سی کراس

فهرست محتوا

تعمیر گیربکس اچ سی کراس h30 cross

اگر گیربکس اتوماتیک h30 کراس شما دچار اشکال شده و نیاز به تعمیرکار ماهر و متخصص و البته با قیمت مناسب و با ضمانت قطعات و خدمات دارید ما در کنار شما هستیم.

با ما تماس بگیرید و برای تست و عیب‌یابی رایگان به تعمیرگاه مراجعه کنید تا با عیب‌یابی دقیق و تعمیر گیربکس مزدا به همراه تحویل 48 ساعته و ضمانت کامل قطعات و خدمات با خیال راحت خودرویتان را سالم تحویل بگیرید.

تعمیر گیربکس h30 cross  اچ سی کراس از خدمات تخصصی تعمیرات خودرو است که فقط باید به تعمیرکاران ماهر و متبحر بسپارید چرا که گیربکس در خودری اچ سی کراس از اجرای اصلی آن است و در صورت عدم تعمیر به موقع و یا تعمیر توسط افراد نابلد، مشکلات جدی را برای خودرو ایجاد می کند. اگر صاحب خودروی h30 cross هستید و متوجه مشکلاتی در گیربکس شده اید، برای تعمیر آن در ادامه همراه ما باشید.

برای اطلاع از هزینه تعمیر گیربکس اچ سی کراس با تعمیرگاه گیربکس اچ سی کراس هادیلو تماس بگیرید.

مشکلات گیربکس اچ سی کراس

در خودروهای چینی همچون اچ سی کراس از گیربکس های اتوماتیک استفاده می شود که این مدل گیربکس ها نیاز به نگهداری، مراقبت و سرویس های دوره ای به موقع دارند. مشکلات گیربکس اچ سی کراس در صورت پیگیری سرویس های دوره ای خودرو به حداقل می رسند و با این روش می توان از گیربکس تا مدت ها استفاده کرد.

برای سرویس های دوره ای به منظور به حداقل رساندن مشکلات گیربکس اچ سی کراس می توانید به تعمیرگاه هادیلو مراجعه نمایید.

برخی از مشکلات گیربکس اچ سی کراس آسیب دیده عبارتند از : 

  • صدای زوزه گیربکس اچ سی کراس
  • تقه زدن خودرو
  • کاهش توان خودرو
  • تاخیر در عملکرد به موقع گیربکس
  • عدم نمایش صحیح حالت های P_R_N_D در پشت آمپر
  • روشن نشدن درست خودرو اچ سی کراس در هوای سرد
  • خلاص شدن دنده در حالت پارک
  • سر و صدای غیرعادی خودرو در زمان پارک
  • بوی سوختگی ناشی از روغن گیربکس
  • نشت روغن گیربکس
  • لرزش گیربکس
  • تغییر ناخودآگاه دنده
  • و

صدای زوزه گیربکس اچ سی کراس

اکثر علت مراجعه رانندگان اچ سی کراس همین زوزه کشیدن گیربکس است. زوزه کشیدن گیربکس اچ سی کراس میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که همه ی این دلایل نشان از وجود مشکل جدی در گیربکس اچ سی کراس دارد و توصیه ما این است که به محض شنیدن صدای زوزه کشیدن گیربکس اچ سی کراس حتما به تعمیرکار ماهر مراجعه کنید. 

هزینه تعمیر گیربکس اچ سی کراس

با توجه به نوسانات قیمت قطعات و متفاوت بودن انواع گیربکس ها، نمی توان قیمت دقیق را برای تعمیر کراس h30 گیربکس بیان کرد همچنین میزان و نوع خرابی هم می تواند بر روی هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک اچ سی کراس تاثیر بگذارد.

به دلیل متغیر بودن قیمت گیربکس اچ سی کراس و هزینه تعمیرات آن، لطفا برای راهنمایی در این زمینه با کارشناسان تعمیرگاه هادیلو تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به تعمیرگاه مراجعه نمایید تا پس از عیب یابی گیربکس خودرو، قیمت دقیق تعمیر آن اعلام شود.

تعویض روغن گیربکس اچ سی کراس

حجم روغن گیربکس اچ سی کراس در حالت کلی 6 لیتر می باشد و اگر با دستگاه تخلیه شود، به یک لیتر روغن اضافه نیاز دارد و در مجموع باید 7 لیتر روغن در گیربکس اضافه کرد.

بهترین روش برای تعویض روغن گیربکس اتوماتیک cross h30، استفاده از دستگاه می باشد زیرا روغن به صورت کامل تخلیه می شود و ذره ای روغن قدیمی داخل گیربکس باقی نخواهد ماند.

قیمت روغن گیربکس cross h30 با توجه به نوع آن تعیین می شود اما سعی کنید که از روغن مرغوب و با کیفیت در گیربکس استفاده کنید تا کارایی بهتری داشته باشد.

هزینه تعمیر گیربکس اچ سی کراس
هزینه تعمیر گیربکس اچ سی کراس

استفاده از قطعات اصلی گیربکس h30 کراس

در مجموعه تخصصی هادیلو از قطعات اصلی گیربکس h30 کراس استفاده می شود که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند. متاسفانه بعضی از مراکز تعمیر با استفاده کردن از قطعات فیک، هزینه پایین تری برای تعمیرات دریافت می کنند که نتیجه این امر، نیاز مجدد گیربکس به تعمیر می باشد.

معرفی تعمیرگاه اچ سی کراس در کرج

تعمیرگاه هادیلو با سابقه بالا در تعمیر خودرو اچ سی کراس یکی از تعمیرگاه اچ سی کراس در کرج است که میتوانید به آن مراجعه کنید و عیب یابی و تست عملکرد خودرو در ان رایگان است. تعمیرگاه اچ سی کراس با شش ماه ضمانت کامل در خدمت شما عزیزان است.

همیشه به یاد داشته باشید که داشتن یک ماشین اتوماتیک سالم نیازمند رسیدگی مداوم است پس:

  • حتما به علایمی مثل تقه زدن گیربکس، زوزه کشیدن جعبه دنده، گاز هرز خوردن و … ماشین توجه داشته باشید و هرگونه تغییر در صدا و سرعت و تعویض دنده و دور موتور را جدی بگیرید چرا که ادامه رانندگی با گیربکس معیوب قطعا موجب آسیب بیش‌تری به گیربکس و در نتیجه تحمیل هزینه‌های بسیار بالا برای شما می‌شود. پس در اولین فرصت  در صورت دیدن علایم مشکل در گیربکس اتوماتیک خود به تعمیرکار ماهر مراجعه کنید.
  • در فواصل توصیه شده حتما نسبت به تعویض روغن گیربکس با دستگاه  اقدام کنید و در صورت کم شدن سطح روغن و نشتی روغن گیربکس خود، حتما به دنبال علت نشتی روغن باشید.
  • سعی کنید تا ملاحظات مربوط به رانندگی با گیربکس اتوماتیک را رعایت کنید که می‌توانید در مقلات سایت با آنها آشنا شوید.
  • برای تعمیر گیربکس اتوماتیک به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هادیلو مراجعه کنید.

آیا خودمان می‌توانیم گیربکس اچ سی کراس اتومات را تعمیر کنیم؟

این نکته را در نظر داشته باشید که عملکرد گیربکس در عملکرد کل خودرو بسیار تاثیر‌گذار است پس توصیه ما این است که حتما این کار را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید. چرا که تعمیرکار ماهر است که با استفاده از تجارب بالایی که دارد ایراد گیربکس اتومات شما را به درستی تشخیص داده و به درستی تعمیر کند. علاوه براین تعمیر گیربکس نیاز به ابزار‌آلات تخصصی و کامل دارد تا بتوان قطعات رو به درستی تعمیر کرد.

تعویض روغن گیربکس به صورت دستی بهتر است یا با دستگاه‌های تمام اتوماتیک؟

تعویض روغن گیربکس به روش دستی که معمولا رایج‌تر است دارای ایراداتی است که از جمله می‌توان به این اشاره کرد که در تعویض دستی گاها در برخی خودروها امکان خارج کردن تمام روغن کهنه وجود ندارد و همیشه مقداری از روغن سوخته داخل گیربکس می‌ماند. ولی دستگاه‌های تمام اتوماتیک تمام روغن کهنه و سوخته را از گیربکس خارج کرده و روغن سالم را جایگزین آن می‌کنند. تعمیرگاه هادیلو نیز دارای دستگاه تمام اتوماتیک تعویض روغن گیربکس اتوماتیک می‌باشد.

آیا روغن گیربکس دستی با روغن گیربکس اتوماتیک فرق دارد؟

بله روغن این دو نوع گیربکس با هم فرق بسیار دارد. شاید ساده‌ترین پاسخ به این سوال این باشد که روغن دنده (واسکازین) مخصوص خودروهایی با گیربکس دستی و روغن گیربکس مخصوص خودروهایی با گیربکس اتوماتیک است. پس دقت کنید که روغن مصرفی این گیربکس‌ها با هم تفاوت بسیاری دارند. حتما روغن مناسب گیربکس خودروی خود را استفاده کنید.

زمان تعویض روغن اچ سی کراس کی است و چند لیتر برای تعویض روغن گیربکس اچ سی کراس نیاز است؟

مقدار روغن گیربکس برای تعویض، بستگی به مدل هر خودرو دارد و ممکن است بین 6 لیتر روغن تا 9 لیتر روغن جدید برای تعویض بسته به مدل خودرو نیاز باشد. البته به این نکته توجه کنید که گاهی در برخی خودروها اگر تعویض روغن به صورت دستی انجام شود، چون امکان خالی کردن تمام روغن کهنه از گیربکس وجود ندارد و همیشه مقداری از روغن کهنه داخل گیربکس باقی می‌ماند پس ممکن است روغن کمتری را برای تعویض (در مقایسه با زمانی که روغن را با دستگاه تمام اتوماتیک عوض میکنیم) نیاز داشته باشد. چون در تعویض روغن با دستگاه تعویض تمام اتوماتیک، کاملا روغن کهنه از گیربکس خارج می‌شود، روغن سالمی که توسط دستگاه به گیربکس تزریق می‌شود دقیقا معادل گنجایش واقعی گیربکس است و به همین خاطر ما به شما تعویض روغن گیربکس با دستگاه تمام اتوماتیک را توصیه می‌کنیم.

تعویض روغن گیربکس اچ سی کراس

هزینه تعویض روغن اچ سی کراس و قیمت تعویض روغن گیربکس اچ سی کراس چقدر است؟

هزینه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک با دستگاه تمام اتوماتیک برای تمامی خودروها در تعمیرگاه هادیلو ۳۰۰ الی  ۳۵۰ هزار تومان است (در سال ۱۴۰۲) .

قیمت هر لیتر روغن گیربکس اتوماتیک هم بسته به برند ایرانی و یا خارجی و نوع روغن برای هر ماشین متفاوت است که تقریبا از لیتری ۱۰۰ هزار تومان تا لیتری ۴۰۰ هزار تومان در بازار موجود است(در سال ۱۴۰۲).

هزینه تعمیر گیربکس اچ سی کراس اتوماتیک چقدر است؟

هزینه تعمیرات گیربکس بسته به اینکه علت بروز مشکل در گیربکس خودرویتان چه باشد متفاوت است و برآورد هزینه بعد از پیدا کردن علت ایراد و میزان خرابی گیربکس و قطعه معیوب صورت میگیرد. برای اطلاع از جزئیات دقیق حتما با تست و عیب‌یابی رایگان به صورت حضوری به تعمیرگاه مراجعه کنید.

هزینه تعویض شیربرقی اچ سی کراس چقدر است؟

به نسبت هر خودرو میتوان گفت که تعویض شیربرقی هزینه نسبتا بالایی دارد.

تعمیر تقه زدن گیربکس اچ سی کراس چقدر زمان می‌برد؟

نمیتوان به طور دقیق هزینه را برآورد کرد چون بستگی به این دارد که علت تقه زدن گیربکس چه باشد و تعیین هزینه بعد از تشخیص علت زوزه کشیدن است. باز هم بستگی به علت این ایراد بستگی دارد برای مثال اگر مربوط به روغن گیربکس باشد، یک ساعت زمان نیاز دارد برای تعویض ولی اگر ایراد از داخل گیربکس باشد به دو روز زمان نیاز دارد.

آیا خودمان می‌توانیم گاز هرز خوردن گیربکس اچ سی کراس را درست کنیم؟

تشخیص علت گاز هرز خوردن یک کار تخصصی است که نیاز به مهارت و دقت و ابزارهای مخصوص دارد. بنابراین حتما آن را به یک تعمیرگاه مجهز و مطمئن بسپارید.

5/5 - (2 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه تماس با ما