تعمیر گیربکس برلیانس

تعمیر گیربکس برلیانس

اگر گیربکس اتوماتیک برلیانس شما دچار اشکال شده و نیاز به تعمیرکار ماهر و متخصص و البته با قیمت مناسب و با ضمانت قطعات و خدمات دارید ما در کنار شما هستیم.

با ما تماس بگیرید و برای تست و عیب‌یابی رایگان به تعمیرگاه مراجعه کنید تا با عیب‌یابی دقیق و تعمیر 48 ساعته و ضمانت کامل قطعات و خدمات با خیال راحت خودرویتان را سالم تحویل بگیرید.

گیربکس برلیانس به دلیل اتوماتیک بودن دارای ساختار متفاوت و پیچیده تری به نسبت گیربکس های دستی است و به همین دلیل تعمیرات آن تخصصی تر و نیازمند هزینه بیشتری است. در بعضی مواقع هزینه تعمیرات گیربکس برلیانس حتی می تواند از هزینه تعمیر موتور هم بیشتر شود بنابراین بسیار مهم است که علائم غیرعادی گیربکس را تشخیص دهید و در اولین فرصت آنها را رفع کنید. در ادامه، راهنمای تعمیر گیربکس برلیانس ارائه خواهد شد.

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک برلیانس
تعمیرگاه گیربکس برلیانس

تعمیر گیربکس اتوماتیک برلیانس

گیربکس خودروی برلیانس از نوع اتوماتیک، رانندگی را آسان تر می کند. این خودرو در مدل های مختلف به بازار عرضه شده است اما شما صاحب هر مدل خودوی برلیانس که هستید، می توانید برای تعمیر گیربکس آن به تعمیرگاه های تخصصی مراجعه کنید و پس از عیب یابی حرفه ای گیربکس، مشکلات آن را برطرف نمایید.

تعمیر گیربکس برلیانس دنده ای

تعمیر گیربکس برلیانس یک کار تخصصی است و حتما باید به تعمیرکار مجرب مراجعه کنید. برای تعمیر گیربکس برلیانس دنده ای می توانید به تعمیرگاه دنده ای مراجعه کنید تا گیربکس دنده ای برلیانس شما را عیب یابی و تعمیر اساسی کند.

تعمیر گیربکس برلیانس h330

تعمیر گیربکس برلیانس h330 در تعمیرگاه گیربکس هادیلو انجام می گیرد. این تعمیرگاه متشکل از بهترین تعمیرکاران و مجهز به بروز ترین تجهیزات می باشد و شما می توانید برای تعمیر گیربکس برلیانس اچ 330 خود به آنجا مراجعه کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک برلیانس h320

برلیانس h320 در واقع همان برلیانس اچ 330 است که به صورت هاچبک می باشد. در این خودرو از پیشرانه 1.5 لیتری استفاده شده است که قادر است 103 اسب بخار با گشتاور 138 نیوتن متر مربع را تولید کند و نیروی تولید شده توسط گیربکس پنج دنده دستی یا چهار سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو انتقال داده می شوند.

اگر خودروی شما هم برلیانس h320 است و در گیربکس آن علائم خرابی را مشاهده می کنید، می توانید هر چه سریع تر به تعمیرگاه هادیلو مراجعه کرده و مشکلات آن را برطرف نمایید.

تعمیرگاه گیربکس برلیانس
تعمیرگاه گیربکس برلیانس

تعمیر گیربکس برلیانس h230

برلیانس h230 یکی دیگر از تولیدات شرکت چینی برلیانس است که گیربکس آن از جمله گیربکس های حساس محسوب می شود. به دلیل حساسیت بالای گیربکس برلیانس h230 لازم است نسبت به نگهداری و سرویس های دوره ای آن بی توجه نباشید و در صورتی که نیاز به عیب یابی یا تعمیرات داشت، می توانید به تعمیرگاه هادیلو اعتماد کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک برلیانس h220

برلیانس h220 از خودروهای برلیانس هاچ بک برای زوج های جوان و خانواده های کم جمعیت است که ظاهر جذاب و عملکرد فنی قابل قبولی دارد. گیربکس اتوماتیک برلیانسh220 از جمله گیربکس هایی است که خدمات تعمیرات آن توسط تعمیرگاه هادیلو ارائه می گردد. تعمیرکاران حاضر در این تعمیرگاه به راحتی می توانند گیربکس برلیانس h220 شما را عیب یابی کرده و تعمیر کنند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک برلیانس سی

برلیانس کراس c 3 خودروی هاچبک و با ظاهری شبیه به خودروهای کراس اوور است. در این خودرو از دو موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری و 1.65 لیتری استفاده می شود که موتور 1.5 لیتری برابر با 103 اسب بخار و 138 نیوتن متر است که این نیرو توسط گیربکس چهار سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو انتقال داده می شود.

تعمیرگاه گیربکس هادیلو به عنوان مرکز تخصصی تعمیرات گیربکس، خدمات خود را برای تعمیر گیربکس برلیانس کراس C3 نیز در نظر گرفته است و اگر خودروی برلیانس شما هم از این مدل است، می توانید از خدمات تعمیرگاه هادیلو استفاده کنید.

تعویض روغن گیربکس برلیانس
تعمیرگاه گیربکس برلیانس

هزینه تعمیر گیربکس برلیانس

هزینه تعمیر گیربکس برلیانس در مدل های مختلف آن فرق می کند و بستگی به میزان آسیب دیدگی گیربکس هم دارد. ممکن است کار تعمیرات گیربکس خودروی شما با یک عیب یابی و تعمیر جزئی برطرف شود یا اینکه نیاز به تعویض قطعات اصلی داشته باشد که در حالت دوم، هزینه آن بیشتر خواهد بود.

برای تعیین قیمت و هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک برلیانس، گیربکس خودرو باید توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار بگیرد و بعد از بررسی های لازم و مشخص شدن مشکل اصلی، هزینه آن اعلام می شود. البته شما می توانید به صورت تلفنی با تعمیرگاه هادیلو تماس بگیرید و از هزینه حدودی تعمیرات و هزینه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک برلیانس مطلع شوید.

همیشه به یاد داشته باشید که داشتن یک ماشین اتوماتیک سالم نیازمند رسیدگی مداوم است پس:

  • حتما به علایمی مثل تقه زدن گیربکس، زوزه کشیدن جعبه دنده، گاز هرز خوردن و … ماشین توجه داشته باشید و هرگونه تغییر در صدا و سرعت و تعویض دنده و دور موتور را جدی بگیرید چرا که ادامه رانندگی با گیربکس معیوب قطعا موجب آسیب بیش‌تری به گیربکس و در نتیجه تحمیل هزینه‌های بسیار بالا برای شما می‌شود. پس در اولین فرصت  در صورت دیدن علایم مشکل در گیربکس اتوماتیک خود به تعمیرکار ماهر مراجعه کنید.
  • در فواصل توصیه شده حتما نسبت به تعویض روغن گیربکس با دستگاه  اقدام کنید و در صورت کم شدن سطح روغن و نشتی روغن گیربکس خود، حتما به دنبال علت نشتی روغن باشید.
  • سعی کنید تا ملاحظات مربوط به رانندگی با گیربکس اتوماتیک را رعایت کنید که می‌توانید در مقلات سایت با آنها آشنا شوید.
  • برای تعمیر گیربکس اتوماتیک به تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هادیلو مراجعه کنید.

چند لیتر برای تعویض روغن گیربکس برلیانس نیاز است؟

مقدار روغن گیربکس برلیانس برای تعویض، بستگی به مدل هر خودرو دارد و ممکن است بین 6 لیتر روغن تا 9 لیتر روغن جدید برای تعویض بسته به مدل خودرو نیاز باشد. البته به این نکته توجه کنید که گاهی در برخی خودروها اگر تعویض روغن به صورت دستی انجام شود، چون امکان خالی کردن تمام روغن کهنه از گیربکس وجود ندارد و همیشه مقداری از روغن کهنه داخل گیربکس باقی می‌ماند پس ممکن است روغن کمتری را برای تعویض (در مقایسه با زمانی که روغن را با دستگاه تمام اتوماتیک عوض میکنیم) نیاز داشته باشد. چون در تعویض روغن با دستگاه تعویض تمام اتوماتیک، کاملا روغن کهنه از گیربکس خارج می‌شود، روغن سالمی که توسط دستگاه به گیربکس تزریق می‌شود دقیقا معادل گنجایش واقعی گیربکس است و به همین خاطر ما به شما تعویض روغن گیربکس برلیانس با دستگاه تمام اتوماتیک را توصیه می‌کنیم.

هزینه تعویض روغن گیربکس اتومات برلیانس

هزینه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک با دستگاه تمام اتوماتیک برای تمامی خودروها در تعمیرگاه هادیلو ۳۰۰ الی  ۳۵۰ هزار تومان است (در سال ۱۴۰۲) .

قیمت هر لیتر روغن گیربکس اتوماتیک هم بسته به برند ایرانی و یا خارجی و نوع روغن برای هر ماشین متفاوت است که تقریبا از لیتری ۱۰۰ هزار تومان تا لیتری ۴۰۰ هزار تومان در بازار موجود است(در سال ۱۴۰۲).

هزینه تعمیر تقه زدن گیربکس برلیانس چقدر است؟

تشخیص علت تقه زدن گیربکس اتومات برلیانس کاری تخصصی است که در موارد بسیار با دستگاه هم قابل تشخیص نیست و این مهارت و تجربه تعمیرکار ماهر است که علت دقیق این تقه زدن را پیدا کند.

نمیتوان به طور دقیق هزینه را برآورد کرد چون بستگی به این دارد که علت تقه زدن گیربکس چه باشد و تعیین هزینه بعد از تشخیص علت زوزه کشیدن است.

علت گاز هرز گیربکس اتوماتیک برلیانس

تشخیص علت گاز هرز خوردن یک کار تخصصی است که نیاز به مهارت و دقت و ابزارهای مخصوص دارد. بنابراین حتما آن را به یک تعمیرگاه مجهز و مطمئن بسپارید.

هزینه رفع ایراد به علت آن بستگی دارد برای مثال اگر ایراد از کمبود روغن باشد، هزنیه کمتری دارد به نسبت اینکه ایراد ناشی از خرابی ساعت گیربکس باشد. تعیین هزینه تعمیر بعد از پیدا کردن علت بروز ایراد است.

قیمت گیربکس اتوماتیک برلیانس h330

قیمت گیربکس اتوماتیک برلیانس بسته به اینکه استوک باشد یا نو متفاوت است و مدل دقیق و میزان کارکرد هم در قیمت اثر دارد. باید دقت کنید اگر گیربکس استوک تهیه میکنید حتما با ضمانت به شرط سلامت و اصالت تهیه کنید که تعمیرگاه هادیلو هم این کار را انجام میدهد. برای استعلام قیمت گیربکس اتوماتیک برلیانس h330 با تعمیرگاه هادیلو تماس بگیرید.

خرابی گیربکس برلیانس
تعمیرگاه گیربکس برلیانس
5/5 - (1 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه تماس با ما