تولید هیوندا سوناتا اسپورت‌تر

تولید هیوندا سوناتا اسپورت‌تر

احتمال تولید هیوندای سوناتای اسپورت‌تر آینده نزدیک

در مراسم معرفی هیوندای سوناتا 2020 کره‌ای‌ها نسخه‌ای پیش‌تولیدی از مدل داغ‌تر سوناتا با پسوند N-Line را به نمایش گذاشتند. درست همانند الانترا N-Line، سوناتا هم پیشرانه‌ای قوی‌تر خواهد داشت و از طراحی گیراتر و بهبودهایی در شاسی سود خواهد برد. نسخه استاندارد این خودرو با پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری توربوی 180 اسبی و 2.5 لیتری تنفس طبیعی 191 اسب بخاری در دسترس است اما پیشرانه مدل N-Line احتمالاً پرفورمنس بهتری خواهد داشت.

هیوندا سوناتا

این خودرو در صورت تولید می‌تواند از نیروگاه 4 سیلندر 2.5 لیتری توربو با قدرت 290 اسب بخار و گیربکس 8 سرعته دوکلاچه استفاده کند.

هیوندا سوناتا
هیوندا سوناتا

برخی منابع خبری می‌گویند هیوندای قبلاً برنامه‌های تولید انبوه این خودرو را نهایی کرده و فرایند اخذ تأییدیه‌های آن شروع شده است؛ به عبارت دیگر، سوناتا N-Line اواخر سال جاری معرفی خواهد شد.

هیوندا سوناتا

به نظر می‌رسد تولید انبوه این خودرو از ماه می 2020 شروع خواهد شد. احتمال دارد مراسم رونمایی این خودروی کره‌ای در نمایشگاه دیترویت 2020 معرفی شود اما به خاطر شیوع گسترده ویروس کرونا، نمایشگاه دیترویت به احتمال زیاد به تعویق خواهد افتاد. هیوندای بازخوردهای مثبتی از معرفی آنلاین الانترا 2020 به دست آورده و بنابراین احتمال دارد همین سناریو را برای سوناتا N-Line جدید هم تکرار کند.

هیوندا سوناتا

البته تنها بهبود این خودرو به پیشرانه‌اش محدود نخواهد شد. نسخه اسپورت تر سوناتا می‌تواند به سیستم خنک‌کنندگی بهتر و رینگ‌های 19 اینچی و لاستیک‌های پرفورمنس مجهز شود. احتمالاً امسال سال خودروهای پرفورمنس کره‌ای خواهد بود!

منبع: پدال

امتیاز دهید post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه تماس با ما