تیونیگ منصوری

تیونیگ منصوری

کمپانی بزرگ تیونینگ منصوری

اگر ظاهر، پرفورمنس یا خاص بودن سوپرکارها و شاسی بلندهای فوق لوکس بازار شما را راضی نمی‌کند می‌توانید به مقر منصوری مراجعه کنید. این تیونر که در آلمان مستقر است خودروهای فوق‌العاده منحصربه‌فرد و خاصی تولید می‌کند. به‌منظور آشنایی بیشتر با این تیونر مشهور یکی از یوتیوبرهای نسبتاً معروف نگاهی به کل محصولات این شرکت داشته است.

تیونینگ منصوری

اول از همه لامبورگینی اوروس منصوری را می‌بینیم که کاملاً دگرگون شده است. چشم ما اول به جمال بدنه‌ای روشن می‌شود که دارای کاپوت فیبر کربنی، اسپویلر عقب بزرگ و قطعات کربنی مشهود می‌باشد. رنگ بدنه نیز از نوع آبی مات بوده و باعث شده اوروس بلافاصله جلب‌توجه کند.

تیونینگ منصوری

اگر فکر می‌کنید طراحی بدنه خیلی باب میل شما نیست پس بهتر است هرچه سریع‌تر وارد کابین شوید! مالک این اوروس احتمالاً رنگ آبی را خیلی دوست دارد زیرا در کابین نیز همه‌چیز به این رنگ درآمده است. همچنین در سقف یک پانل LED وجود دارد که ما را به یاد شب‌های ستاره‌ای رولزرویس می‌اندازد.

تیونینگ منصوری

اما افرادی که شاسی‌بلند راحت‌تری را دوست دارند منصوری رولزرویس کولینان را ارائه می‌کند. بدنه این خودرو دارای دو رنگ مات، رینگ‌های بزرگ‌تر و… می‌باشد. با وارد شدن به کابین می‌توانید تریم روشن را تقریباً روی همه سطوح ببینید.

منصوری سازنده برخی از جالب‌ترین خودروهای دنیاست. اگرچه برخی افراد با پس‌زمینه ذهنی منفی نسبت به منصوری قضاوت می‌کنند اما محصولات منحصربه‌فرد این تیونر برای بسیاری از افراد لذت‌بخش هستند.

منبع: پدال

امتیاز دهید post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.