قیمت جدید خودرهای بی ام و توسط پرشیا خودرو اعلام شد

قیمت جدید خودرهای بی ام و توسط پرشیا خودرو اعلام شد

قیمت جدید خودوری بی‌ام‌و اعلام شد

نمایندگی رسمی بی ام و در ایران قیمت جدید محصولات این شرکت ویژه فروردین ماه ۹۸ را منتشر نمود. بر اساس لیست منتشر شده از سوی این شرکت قیمت بی ام و سری ۳ مدل ۲۰۱۸ ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان می باشد و قیمت بی ام و سری ۵ در تیپ های مختلف از ۱ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان شروع و در کمترین حالت به ۱ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان می رسد. بی ام و ۱۲۰i نیز در مدل های سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در بازه های قیمتی بین ۸۸۰ میلیون تا ۷۳۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود. براساس اعلام نمایندگی خریداران خودروهای مذکور می توانند در صورت خرید، خودروی خود را ظرف مدت ۳۰ روز کاری تحویل گیرند. 

در لیست منتشر شده از سوی نمایندگی شاهد حضور بی ام و سری ۵ می باشیم، سری ۵ جدید به نوعی یک سری ۷ با ابعاد کوچک تر است و در آن تکنولوژی های مشابهی با سری ۷ دیده می شود. نوع موتور BMW 530i توربوشارژ ۱۹۹۸ سی سی و ۱۶ سوپاپ ۴ سیلندر خطی است که با دارا بودن بلوک آلومینیومی و  تزریق سوخت مستقیم می تواند، قدرت ۲۴۸ اسب بخاری در ۶۵۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۳۵۰  نیوتن متری در ۱۴۵۰ دور در دقیقه را تولید می کند که توسط یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک با حالت شیفت دستی این نیرو به چرخ ها منتقل می شود. شتاب ۰ تا ۱۰۰ بی ام دبلیو ۵۳۰i را باید رقمی معادل ۵/۸ ثانیه دانست که می تواند به بیشترین سرعت ۲۵۰ کیلومتر دست یابد.

 

جدیدترین قیمت محصولات بی ام و

به علاوه سری ۳ نیز در این لیست به چشم می خورد، بى ام‌ و سری ۳ یک سدان نسبتا کوچک و اسپرت است که توسط کمپانی آلمانی ب ام و ساخته می‌ شود. این خودرو در شش نسل متوالی و در پنج نوع بدنه سدان، کوپه، کانورتیبل، استیشن و هاچ بک از سال ۱۹۷۵ تاکنون راهی جاده ها شده است. BMW سری ۳ پرفروش ترین مدل کمپانی ب ام و بوده به طوری که حدود ۳۰% از تولید سالیانه اتومبیل‌های این شرکت از این سری است.

منبع : خودرو بانک

امتیاز دهید post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه تماس با ما