لیفان X60 اتوماتیک

لیفان X60 اتوماتیک

لیفان X60 به عنوان پرفروش ترین محصول لیفان در ایران، یکی از پرفروشترین کراس اور ها در بازار ایران نیز شناخته می شود. این خودرو که با توجه به قرار گرفتن در دسته کراس اورهای سایز کوچک با قیمت مناسب، توانست به فروش بسیار خوبی دست یابد، همواره در معرض انتقادهای فراوانی قرار گرفته است. با این حال با توجه به وضعیت آشفته این روزها در بازار خودرو، X60 بار دیگر فکر بعضی از خریداران واقعی خودرو را به خود مشغول کرده است. در این مقاله سعی داریم به ۳ دلیل اصلی خرید لیفان X60 اتوماتیک اشاره کنیم:

شرایط فروش لیفان X60 اتوماتیک

برخلاف اکثر خودروهای حاضر در بازار کشور، می توانید لیفان X60 را با شرایط فروش مناسبی و بدون هیچ واسطه و دلال بازی خریداری کنید. با بالا رفتن شدید قیمت خودروهای داخلی و چینی، عده ای خرید یک دستگاه لیفان X60 صفر کیلومتر را به خودروهایی نظیر دنا پلاس، سمند، پژو پارس و غیره ترجیح می دهند. هم اکنون قیمت این خودرو به صورت نقدی معادل ۱۳۵ میلیون تومان می باشد که از گارانتی ۳ ساله بم خودرو بهره می برد. ناگفته نماند که تولید محصولات لیفان از زمستان ۹۷ به خودروسازان بم به‌ عنوان زیر مجموعه کرمان موتور منتقل شده است.

لیفان X60

طراحی ظاهری لیفان X60

یکی دیگر از نقاط قوت این خودرو در بدو ورود به بازار، طراحی ظاهری مناسب این خودرو در نمای خارجی و همچنین نمای داخلی آن به شمار می رفت. اکنون با گذشت چندین سال از عرضه این خودرو در بازار کشور، X60 کماکان یک خودرو با ظاهر مناسب در رده قیمتی خود به شمار می رود. گلگیرهای غضلانی به همراه دیگر خطوط بدنه، از لیفان X60 یک خودروی نسبتا زیبا ساخته است که باعث می شود عده زیادی از دیگر ضعف های لیفان چشم پوشی کنند.  در نمای داخلی نیز لیفان تا حد زیادی موفق عمل کرده و توانسته است امکانات مناسبی را در دل کابین اقتصادی خود جای دهد.

لیفان X60

فضای کابین و آینه‌های لیفان X60

لیفان X60 یکی از خودروهایی است که با وجود چینی بودن خود، از ارگونومی مناسبی در داخل کابین بهره می برد. با این حال آنچه شما را شگفت زده می کند فضای به شدت وسیع کابین این خودرو در سطح قیمتی خود به شمار می رود. فضاسازی در کابین X60 به گونه ای صورت گرفته است که اگر صندلی راننده و سرنشین جلویی تا انتها به عقب کشیده شود، باز هم فضای نسبتا وسیعی در اختیار سرنشینان عقب این خودرو باقی می ماند. با این حال تنظیم پشتی صندلی های عقب نیز یکی از موارد مثبت برای سرنشینان ردیف دوم به شمار می رود. البته ناگفته نماند که فضای محفظه بار، همانند فضای کابین اغواکننده نیست و تنها از حجم مناسب و رضایت بخشی بهره می برد. یکی دیگر از نقاط قوت این خودرو، دید وسیع آن به واسطه آینه های بزرگ جانبی این خودرو است. وسعت آینه های جانبی به قدری است که احتمال دست زدن به تنظیمات آینه های کناری یک از هزار است!

و در آخر:

لیفان X60 خودرویی است که امروزه از قافله عقب مانده است و با کمترین بروزرسانی های صورت گرفته، همچنان برای بقا تلاش می کند. این خودرو مجموعه ای از نقاط قوت و ضعف را گرد هم آورده است تا درنهایت با قیمت مناسبی در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد.  در انتها ناگفته نماند که خریداران این خودرو عمدتا افرادی هستند که بجای خرید یک خودروی سواری ساخت داخل، خرید یک کراس اور ارزان قیمت را برای تجربه یک حس جدید ترجیح می دهند.

منبع : مجله ماشین

امتیاز دهید post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.