طرح ترافیکی نوروز راهور ناجا

طرح ترافیکی نوروز راهور ناجا

جزئیات طرح ترافیکی نوروز راهور ناجا تشریح شد

به نقل از خبر خودرو/  معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح طرح ترافیکی نوروز پلیس راهور ناجا اعلام می کند که از همیاران پلیس در طول سفرهای نوروزی به منظور جلوگیری از بروز حوادث، کمک گرفته خواهد شد. معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح طرح ترافیکی نوروز پلیس راهور ناجا اعلام می کند که از همیاران پلیس در طول سفرهای نوروزی به منظور جلوگیری از بروز حوادث، کمک گرفته خواهد شد. سرهنگ عین الله جهانی اظهار داشت: همانگونه که سردار هادیان فر، رئیس پلیس راهور کشور اعلام کردند به دلیل شرایط خاص عید و سفر‌های نوروزی و تسهیل رفت و آمد مسافران نوروزی، از اواخر اسفند تا ۱۷ فروردین ۹۸ خودروها با جریمه‌ بیش از ۱ میلیون تومان که معمولا به این دلیل توقیف می شوند استثنائا در این روزها توقیف نخواهند شد. طرح ترافیکی نوروز از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین برقرار است.
وی تصریح کرد: در این طرح، آماده باش برقرار می شود و تمام نیروهای پلیس راه از ابتدا تا انتهای طرح حضور خواهند داشت. روز ۲۲ اسفند همزمان با آغاز رزمایش، طرح ترافیکی راهور ناجا آغاز خواهد شد. در این طرح، نیروها آماده باش هستند و در جاده های کشور حضور خواهند شد، بنابراین طرح ترافیکی نوروز راهور ناجا از ۲۲ اسفند و همزمان با آغاز رزمایش، شروع و تا ۱۷ فروردین ادامه خواهد داشت.
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: همچنین همایش آماده باش نوروزی همیاران پلیس برگزار شده و مقرر است از همیاران پلیس در سفرهای نوروزی و در داخل خودروهایی که حضور دارند برای پیشگیری از تخلفات رانندگی کمک گرفته شود.
وی تصریح کرد: همایش آماده باش نوروزی همیاران پلیس با همکاری و کمک معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش برگزار شده و در سراسر کشور طرح آماده باش نوروزی همیاران پلیس برگزار و از همیاران پلیس در طول سفرهای نوروزی کمک گرفته خواهد شد.
سرهنگ جهانی افزود: همیاران پلیس اگر در حین رانندگی در طول سفر تخلفی را از راننده مشاهده کنند ضمن رعایت ادب و احترام از راننده خودرو خواهش خواهند کرد که تخلف مورد نظر را مرتکب نشود. این تخلفات شامل صحبت کردن با تلفن همراه، خوردن و آشامیدن در حین رانندگی، نبستن کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشینان و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی می باشد که همیاران پلیس به صورت مودبانه این موارد را تذکر خواهند داد تا از بروز تخلفات و حوادث پیشگیری شود.

 

به نقل از خبر خودرو

امتیاز دهید post
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.