تعمیر گیربکس اتوماتیک
تعمیر گیربکس اتوماتیک
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک که تمامی خودروهای با گیربکس دنده اتومات را تعمیر خواهیم کرد. تعمیر گیربکس اتوماتیک بنز، بی‌ام‌و، تعمیر گیربکس هیوندا، تعمیرکیا، تعمیر مزدا و نیسان و پژو
تعویض روغن گیربکس اتوماتیک
تعویض روغن گیربکس اتوماتیک
تعویض روغن گیربکس اتوماتیک با دستگاه تمام اتومات برای انواع خودروها ایرانی و خارجی با استفاده از انواع روغن‌های ایرانی و خارجی موجود در بازار
تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

تعمیرگاه هادیلو

تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک هادیلو از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز نموده است. در ابتدا طی چندین سال تمام فعالیت‌های این تعمیرگاه جهت رفع مشکلات در حوزه گیربکس اتوماتیک به صورت تخصصی بوده است. اما در سال اخیر به دلیل درخواست مشتریان عزیز به جهت اعتمادی که به ما داشته‌اند، یک شعبه مکانیکی برای انجام تعمیرات موتوری نیز دایر گردیده تا مشتریان عزیز بتوانند مشکلات اساسی خودروی خود را هم در زمینه گیربکس و هم موتور بتوانند در یک تعمیرگاه رفع کنند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک

تمام تلاش این مجموعه براین بوده است که با بهره‌گیری از نیروی متخصص و ماهر و همچنین ابزار آلات بروز بتواند کلیه خدمات فنی در حوزه گیربکس اتوماتیک را پاسخگو باشد که خوشبختانه در این امر موفق بوده است و گواه آن نام نیک مجموعه و مدیریت تعمیرگاه ، آقای علیرضا هادیلو است .

مجموعه ما علاوه بر تعمیرات گیربکس، دارای خدمات مربوط به فروش گیربکس اتوماتیک و لوازم گیربکس نیز می‌باشد. گیربکس اتوماتیک به صورت نو و استوک با قیمت کاملا مناسب و امکان ارسال به سراسر ایران موجود است. تمامی لوازم شرط سلامت و اصالت به فروش می‌رسد.

تعمیرات گیربکس اتوماتیک
امتیاز دهید page
دکمه تماس با ما